Благодаря за отзивчивостта,и на теб, и на Shotik. Сега остава да си намеря подходяща 20-цолова шина.
Здравейте всички!
Нещо изоставам май..
Отдавна се каня да се похваля и аз, а гледам, че тук всеки, който има с какво да се похвали в тая насока, вече го е направил
Шегувам се. Най-вече искам да благодаря на двама джентълмени, които тук добре познавате .
(evparts.alle и freewheel ) Без тяхната технологична, логистична и морална .. подкрепа , този проект нямаше да се реализира , а аз - да си имам още един източник на адреналин
Воден от девиза на Уайлд " Никакви пари не са прекалено много за някое ново усещане" или по нашенски - "кеф цена няма" , се захванах с поредният нестандартен проект, или с други думи - "влязох в поредния филм"
Единият джентълмен ( evparts.alle ) уреди батерията (48V ,10 ah), а другият ( freewheel ) достави двата редукторни мотора.( по 500w, знаете ги ) Оттам я метнах аз, като естествено не предполагах какво ме чака
Знаех само, че искам бързо колело
Както знаем, най-досадният момент при елвелосипеда е избора на позиция за батерията
Където и да я туриш - все пречи на нещо . Или пък разваля визията на велосипеда..
Затова се изхитрих да я разделя на две и да я разположа в две кожени дисаги.
С това постигнах следните ефекти:
1. Запазвам, и даже увеличавам красотата на велосипеда. ( Е, на спортен или на планински модел изобщо няма да му стои по този начин, но на "градският" - заспа ) Почти по нищо не може да се разбере , че е електрически. (особено когато свалих предния двигател и останах само на задно)
2. Багажникът ми остава свободен. За кошничка например..
3. Центърът на тежестта слиза надолу ,което не се отразява твърде много на баланса на велосипеда
Всичко това ми отне около месец. Оказа се малък кошмар ,който неминуемо съпътства всички нестандартни проекти- издирване на подходящи дисаги , разделянето им( по принцип те са за мотор и бяха доста разделечени един от друг) , прекрояване на капаците им (стърчаха много настрани) , преправяне на багажника ( прибрах го малко към спиците ), закрепване на дисагите към него, разделяне на батерията на две половини, пренавързване на всички жици, закрепването й към дисагите , така че да стои стабилно , не се размина и без няколко къси съединения , естествено
Разгеле, най-сетне натаманих всичко и мога да кажа, че съм много доволен - колелото стана плашещо бързо, на кръстовища тръгвам преди колите ( без да въртя ) а на равно вдигам към 60.
Напоследък обаче , усещам, че колелото е тежичко ( живея на 12-ия етаж) а и с тая мощност вместо към въртене , ме провокира да изпреварвам разни коли из града А трябва и да се тренира, за съжаление , а не да си мърдам само десния палец Оказа се , че имам не елвелосипед , а ел-скутер.
Освен това реших да слагам и детско столче, а дисагите пречат. Та проектът временно се разваля.
Разкачих предния мотор и ако има желаещи - да се обаждат да го вземат. Някакъв Венци май се интересуваше точно от такъв двигател.. ( Аз оставам на задно засега)
Дисагите с батерията също съм ги обявил за продажба , на някой ако му вършат работа , може да ги напада
Та това е май.
Още веднъж да кажа: нисък поклон на Любо и Велизар Такава сърцатост, такова търпение от тяхна страна ..дълбоко впечатлен съм! (Имах сериозни трудности по реализацията на проекта и съм им досажадал толкова често , че чак ми е неудобно като си спомня ) В това отношение най-много отнесе Велизар ( freewheel ) Цели часове ми е отделял да ми обяснява до най-малките подробности кое как е..
Понеже вече го познавам повечко, мога отговорно да заявя: до този момент не съм попадал на човек с такава невероятна всеотдайност към работата си и към клиента!
Желая ви да бъдете здрави и да си пазите ревностно източниците на вдъхновение! И да не се плашите да експериментирате.
"Нищо не е така скучно , както да вървиш в следи , оставени от други"