• 1
  • 2
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
8180 - майстор
skrijo написа:
Само не разбрах какво означава да окасявам елемента ?
Колега,
Прочети внимателно съвета на новия12.
"Окъсяваш" не е баш точния термин - мериш ТОК, както е описано - с пипалата на мултицета. То си е ток на "късо съединение - окъсяване" почти, но с МУЛТИЦЕТА на 10А.
А да - хубаво е батерията да е заредена за да се ориентираш по числата.
evdoki - специалист
skrijo написа:
На зарядното на батерията като се зарежда мига една зелена лампичка .Като свети постоянно тогава ли е заредена ?Също така има някаква червена дето има едно термометърче за какво е това ?
Мига зелено като е в готовност да зарежда.
Като свети постоянно зелено, батерията е заредена.
Термометъра ( мига в червено) батерията е топла, изчакай малко, и тогава зареждай.
Като свети постоянно червено- "Храни прасето и не барай копчетата"
Kumay - майстор
evdoki написа:
Мига зелено като е в готовност да зарежда.
Като свети постоянно зелено, батерията е заредена.
Термометъра ( мига в червено) батерията е топла, изчакай малко, и тогава зареждай.
Като свети постоянно червено- "Храни прасето и не барай копчетата"
А когато се редуват зелено и червено - батерия "капут"! Демек, свършила е!
skrijo - специалист
Как най-добре е да се съхранява батерията ?
gogo1113 - специалист
Ако не е Li-Ion задължително се съхранява напълно заредена, защото останалите имат голям вътрешен саморазряд и ако остане дълго време разредена се скапва. Другото условие за всички видове батерии е да не се съхраняват при ниски температури, вредно е за елементите, както и не трябва да са изложени на пряка слънчева светлина.
valat111 - специалист
8180 написа:
skrijo написа:
Само не разбрах какво означава да окасявам елемента ?
Колега,
Прочети внимателно съвета на новия12.
"Окъсяваш" не е баш точния термин - мериш ТОК, както е описано - с пипалата на мултицета. То си е ток на "късо съединение - окъсяване" почти, но с МУЛТИЦЕТА на 10А.
А да - хубаво е батерията да е заредена за да се ориентираш по числата.
Ако следвате това мнение, съм сигурен, че няма да сгрешите! Затова сме тук, за да не правим "прба-грешка-проба и т.н.
BAlexandrov - специалист
Не знам защо ми изтриха мнението за хладилника, то си е вярно вече въпрос до колко е практично :idea:
fox_vt - майстор
новия12 написа:
батерията трябва да я отвориш. след това първо измери напрежението на всеки елемент- трябва да ти е около 1.1 - 1.2 волта.ако всичките ти са по толкова направи следното - сложи си мултицета на обхват 10 ампера и окъсяваи елемент по елемент - но само по един. уреда трябва да ти показва от 2 до 2.8 - задържаи за около 6-7 секунди. по този начин товариш елемента и виждаш дали държи . защото ако премериш елемента само по напрежение то може да е около 1.2 но това не значи че елемента ти е читав.
дано да съм ти бил полезен...
Това е много добър метод за тест изобщо не съм се сещал до сега не че съм имал инструменти на батерии де,но ми е интересно че на мен един елемент ми държи 4,5 А ,мерено със гумирания мултицет на 20А обхват.А тези 4 елемента от 10 общо които ги набелязах за смяна са на 3 или на 2,8А и пада.Да не би твойте елементи да са АА и затова да показват 2,8 ампера,щото тези дето са ги набутали вътре на външен вид са с габаритите на SC елементи за винтоверти.
  • 1
  • 2

Тема "Батерия на винтоверт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: