Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
mir4oto - специалист
Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи :roll:. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
shotik - майстор
mir4oto написа:
Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи :roll:. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.

Точно така,този лепи дупката в съприкосновение с въздуха,а идеята е както е написал колегата.
Аз помпам гумите до 3 атмосфери/сега бара/ и стават много твърди,тъй че бандажни гуми няма да са много по-различни при движение.
radius - майстор
3 бара не са много, а гумата доста поема. При скокчета и остри камъни се свива до каплата. Ако успееш да я запълниш с нещо, ще го разбереш.
Mike - специалист
mir4oto написа:
Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи :roll:. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
Виж сега с "това нещо" превръщаш гумите си в безкамерни. Иначе не го правиш и отделяш пари за капли за безкамерни гуми и специални гуми за тези джанти - купуваш и слагаш. Какво да става с вентила?! Ами същото като с този на джантата на автомобила от него си помпиш. Наливането на допълнително количество боза или латекс също става през вентила. Изпуска се гумата, развива се игличката и със спринцовка да не цапондриш наливаш в гумата. Ако не ме лъже паметта на шест месеца се доливаше по 20 милилитра бозица. Всъщност то си пише на шишето. За латекса експерименти, бате. :) След това завиваш игличката и помпиш. Предимството е, че можеш да държиш гумата даже и на две атмосфери. Което си е комфорт отвсякъде. Вози меко. Другото е, че като се забие бабиния зъб бозата отива увлечена от въздуха към отвора и от околния въздух и температура се втвърдява.
Виж колко е проста идеята - в кутията латекса си е херметично затворен и си е течен. В случая с гумата само дето е под налягане. Като отвориш капака на кутията и после затвориш остатъците от латекса около капака се втвърдяват, а този в кутия продължава да си е течен. Това е идеята.
Ако отидеш на варианта направи сам обърни внимание колко много мие мангалчето в клипчето. Това е заради талка. Той е враг и на боза и на латекс.
Успех
mir4oto - специалист
Очевидно си светнат в тия химии, би ли препоръчал нещо изпробвано, тъй като отскоро и аз карам колело и доколкото забелязвам по прекрасните ни пътища има сяква бодлива гад която е способна да те превърне от велосипедист в пешеходец, а някой път се налага да залягаш в храстите заради някой ненормалник.
ferrari4456 - специалист
По добре си вземете една такава:
http://www.sportdelivery.com/bg/product ... rader/12--
Тъпкал съм я със сапун на гума 26 цола 2.10 и като се забият такива тръни просто не успяват да я пукнат.
Другата по голяма е:
http://store.trueriders.bg/maxxis-downh ... -guma.html
Пак съм успявал да я натъпча на гума 26 цола 2.10 и съм нямал проблеми нито със ваденето нито със тръни.Ползвах специални щанги на велосипедни гуми.
Като се вземат такива гуми като по горе просто се забравя за пукане и такива, само теглото не трябва да ви е приоритет.
Mike - специалист
Чак пък химик не съм. Аз ползвам бозата на Стан, а не латекс. Що се отнася до усилените гуми не съм ги използвал. Чувал съм и за разни изпълнения с парчета от измервателна ролетка. Доколкото ми е известно ефективността е нулева. Мой приятел караше по едно време с тези. http://www.bike-house.biz/product/1418/ ... -25mm.html И въпреки два пъти по дебели от посочените от Ферари пак говореше, че бабините зъби не прощават. Въпреки това, не знам. Все пак сме обаче форум направи си сам. Проба грешка, му е майката :)
radius - майстор
Карал съм на байка с такъв протектор http://www.wiggle.co.uk/panaracer-flataway-tyre-liner/ и е пълно порно, макар и произведено от Панасоник. Някакво кече с нулева устойчивост към тръни.
Сега пробвам на Zefal една лента от дебел PE, засега е издържала 5 дни на родопски тръни, пък ще видим. Ето я и нея http://www.sjscycles.co.uk/zefal-zefal- ... prod25946/
На шосейката съм с Continental GP4000 , гума от най-висок клас с 300 tpi оплетка и там фабричната защита е доста добра. Пробвал съм с игла и е доста трудно да се пробие.
Истината е в някакъв гъвкав и много гъсто оплетен материал, нещо като ръкавиците против порязване, но по-фина материя.
the_play87 - специалист
И аз на шосейката PUSH съм с континентал купени преди 3 години от австрия. При спукване ползвам от спрея който продават в кауфланд някаква пяна. Пръскаш от вентила пушиш цигара и помпиш :) А за тези които изкат не пукащи се гуми турете вместо вътрешна твърд градински маркуч :-D
Mike - специалист
radius написа:
...Сега пробвам на Zefal една лента от дебел PE, засега е издържала 5 дни на родопски тръни, пък ще видим. Ето я и нея http://www.sjscycles.co.uk/zefal-zefal- ... prod25946/
.
Това е интересно, ама ....................14 паунда за брой отива към 65 лв общо, без разхода за доставка. :? Много ми е. Може ли да споделиш и впечатления как се държи.

Тема "Самозалепващи се вътрешни гуми 26 за велосипед-мнения" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: