Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ge6aaaa3 - специалист
От какво е мотора? И какъв редуктор използваш, защото ми се струва, че не е само верижния?
tonyboy - специалист
Наканил съм се да си взема ват метър, някой от по знаещите от мен би ли ме посъветвал кой от двата модела да си поръчам ?

http://www.ebay.co.uk/itm/110859761169? ... 1423.l2649

http://www.ebay.co.uk/itm/270935014382? ... 1423.l2649
Ради Тодоров - специалист
ndinev написа:
3. На конрадския мотор реда на шаибите май не е правилен... тази профилираната е отвътре но е обърната с зъба навътре към мотора... мисля че не трябва да е така... обаче ще е зор да се разместят заради кабела (и особено куплунга за датчиците които трябва да се разглобят за да минат гайката и шайбите)
Не май не е правилен а направо е тотален унищожител на алуминиеви и тем подобни леки сплави на вилките.За стоманените няма проблем но за другите ако не искате да имате проблеми монтирайте като на снимките и ако шайбите не лягат изцяло на ушите на вилката ги изпилете с флекс или шмиргел.

Изображение



Изображение


Изображение
MMIel - специалист
Не искам да споря, но си мисля че начина по който са монтирани шайбите на последните снимки не е правилен. Идеята на този зъб е да попадне в процепа на вилката и да подсигури оста срещу евентуално превъртане. Както се вижда на последната снимка зъбът на шайбата не върши никаква работа.
Самата вилка в края е извита навън и ако се шайбата се сложи от външната страна с обърнат навътре зъб нещата просто си заспиват, едва ли не се закопчават едно за друго. Виждал съм над 20 оригинално сглобени от китайците колела които са точно по начина, който описвам. Конрадският кит които имам дойде със правилно според мен подредени шайби.
tonyboy - специалист
Колегата MMIel е абсолютно прав относно начина на поставяне на шайбите от кита.
evparts.alle - специалист
Мдаа, но пък пък беше токова убедително, че дори аз дето съм сглобил "вече не помня колко E-bike" колеленца се усъмних... Замислих се много сериозно дали не съм бил в заблуда... :?
gotiniq7 - специалист
Ради Тодоров написа:
Не май не е правилен а направо е тотален унищожител на алуминиеви и тем подобни леки сплави на вилките.За стоманените няма проблем но за другите ако не искате да имате проблеми монтирайте като на снимките и ако шайбите не лягат изцяло на ушите на вилката ги изпилете с флекс или шмиргел.
И моето го направих по същият начин, иначе оста влиза във вилката.
zach_82 - специалист
ge6aaaa3 написа:
От какво е мотора? И какъв редуктор използваш, защото ми се струва, че не е само верижния?
Мотора е Сливенски PIK 12. Виж снимката за другото което питаш.

Изображение

Малко ръбесто още, но нямах търпение да го яхна.
evparts.alle - специалист
Братле, внимавай с тези вериги, че късат месо и режат .. На голям късмет са се разминавали доста хора.. Обезопаси ги с някакви калници или тръби ...
Ради Тодоров - специалист
tonyboy написа:
Колегата MMIel е абсолютно прав относно начина на поставяне на шайбите от кита.
Идеята за монтаж се отнася само за алуминиевите и амортесьорни вилки от(ЦАМ)-цинк+алуминий последния е доста трошлив на огъване но го използват защото е лек и лесно се лее.Конрадският кит ляга на вътрешната страна на вилката на четири точки по около 1 квадратен милиметър за всяка.Това създава предпоставка за авария при горе споменатите вилки. Точно за това е и идеята за шайби от двете страни.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: