Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
evparts.alle - специалист
Който иска да бръмкаме утре да се обажда!

500 ватките са умряла работа и на наклон нагоре и на равно.. То водача върти по-бързо.. :lol:
По-добре без нищо.. В големия мотор има потенциал, а иначе може да си го караш и на 100 вата ако искаш.
Ама аз съм изкарвал и 2200 вата от такъв.

Вкусове всякакви.. Хора се кефят и на 200 вата и на 250, и не ги заменят за нищо!
sasko12345 - специалист
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html

две такива дали ще ги изгърмя бързо.
evparts.alle - специалист
Да ! Ама преди тва ще даде фира контролера, защото тези батерии заредени са 8 клетки по 4,2 волта на клетка 33 волта едната. Кондензаторите в контролера май бяха 60 волта или 62..
Не си хвърляй парите.. Събирай си за хубава батерия. В една хубава триъгълна рамка влизат 2 по 15 Ач (една отдолу една отгоре или една до друга, но леко пречат ).. :) Пък и дори една 8Ач ЛиФе, пак е по-допре от ЛИ-ПО.
Chakal - специалист
С идването на студа темата позамря, да я посъживя с 2 снимки на новата ми придовка от преди 2 дена. DRAG ZX3 TЕ с мотор 8FUN, 1000w контролер и 5А LiPo батерии, с тенденция на пролет да поръчам да ми се оформи един Headway по рамката. Стария велосипед с конрадския кит е спазарен , взех му едни пари, колкото да не е подарък.

Искам да благодаря на всички, които занимавах по телефона и на лични, както и на хората отговорили ми в темата. Аз както и доста от Вас (предполагам), се подвизаваме поне из няколко форума. Основно посещавам "Моделистика", по разбираеми причини - занимавам се с RC модели, от там и количеството LiPo батерии които имам и ползвам за велосипеда. Прави ми впечатление, че тук никой не ме оплю, никой не ме прати да си гледам работата и всеки, които можа ми помогна по възможен за него начин - АДМИРАЦИИ за което =D> .

пп. казвам се Красимир (Chakal) , от Варна съм, и винаги съм готов да помогна или да пия "Кафе" с приятни хора с общи интереси.

ппп. Как можах да напиша "Бира" с 4 правописни грешки ...


Изображение

Изображение
Последна промяна от Chakal на чет ное 15, 2012 5:29 pm, променено общо 1 път.
zach_82 - специалист
Супер е, въобще не личи че е електровелосипед и докато изкачваш нагорнища с 30-40км/час, сигурно всички те мислят за професионален спортист. (ако не си )
stanetzz - специалист
Екстра, много стегнато колелце!
Мерил ли си го колко тежи?
Че моето така съм го накачолил с какво ли не , че прилича повече на мотор ( и тежи почти толкова ) :D
masagero - напреднал
Браво Краси много добре се е получило.Как са параметрите-пробва ли го?
Chakal - специалист
Старото колело го дадох с "компютъра" и няма как да дам реални цифри за скорост и пробег. Другата седмица се очертава да вляза в смени на работа, което предполага и свободно време за излизане по магазините, като взема компютър ще споделя и резултата.

Едно е сигурно, има много повече сила от конрадския кит. Със същите батерии го карам, но на баирите, на които преди помагах с педали - сега дори не ми пада скоростта.

На въпроса на колегата за килограмите - батериите ми не са за велосипед, по-леки са и много по-силни, но имат само 5А. Няма как да се сравнят с 6кг велосипедна батерия. В момента окомплектовано колелото тежи 22.7кг
Ради Тодоров - специалист
Колега този мотор 8FUN колко вата е изглежда малък за 1000.
Chakal - специалист
Колега, ако прочетеш внимателно какво съм написал, ще забележиш, че не съм споменавал ватове на мотора, а на контролера. Според инфото, което имам - мотора е 500w на 36 волта. Аз го карам на 48 волта, незнам колко вата вади в момента. Имам ватметър, ще го закача в събота (надявам се да почивам) и ще споделя точно - на колко волта, с колко ампера, колко вата вади.

Поздрави !

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: