Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
alsted
- майстор
3060 мнения в "Електровелосипед"
alsted
- майстор
- Мнения: 1273
ge6aaaa3 написа: Така много се опростява конструкцията, а и от естетическа гледна точка е по-добро.Колко да се опростява конструкцията ... само трябва да се сложи кормилото от другата страна. Центъра на тежестта ще трябва се пренесе повече към едното колело против буксуване. А относно естетиката ... допускам, че асоциацията с детските триколки ти въздейства

Нямам против да изтъкнете по-конкретни доводи "против". Сигурно има такива, след като не е правено.
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1791
Привет колеги ,загледах се в триколката (велосипед) с две задни колелета и проблема беше (И все още) липсата на диференциал . Има и друго решение ,според мен де
просто се монтират еднопосочни лагери- по-якички в колелетата (задните), хем си върви колелото по инерция без проблем , хем и при най-малкото "бутване" на педалите - "зацепват" лагерите.Има си недостатък естествено , като диференциала равен няма- изравняват се ъгловите скорости на колелетата .При моя вариант вътрешното колело в завой- то ще е "двигателното", а външното -ще "настига" другото ,но пък няма да има напрежение-поне не и толкова голямо в завой и силно недозавиване ,както е при твърдо зацепен вал . Предимствата -много са : лесно за изпълнение , евтино ( спрямо варианта с диф), надеждно , и на двете колела имате предаване на върт.момент ( единствено в завой- там няма как,едното дърпа ,другото е по инерция в този момент ) Струва си да си помисли за такъв вариант 


shotik
- майстор
- Мнения: 3460
пишман_майстор написа:Привет колеги ,загледах се в триколката (велосипед) с две задни колелета и проблема беше (И все още) липсата на диференциал . Има и друго решение ,според мен деВече писах защо изглежда така ,все едно е една ос,но там са две отделни ,като дясната лагерува в лявата ос.Имам триколка ,но дясната е по къса и е с два лагера ,разделечени, докато лявата е много къса и двата лагера са в едно тяло.Обикновено дясното колело е двигателно,защото по - често се завива на ляво,дори за да се отдалечиш от тротоара,както и да се прави обратен завой.В момента нямам снимки,но до края на другата седмица се надявам да направя и покажа .просто се монтират еднопосочни лагери- по-якички в колелетата (задните), хем си върви колелото по инерция без проблем , хем и при най-малкото "бутване" на педалите - "зацепват" лагерите.Има си недостатък естествено , като диференциала равен няма- изравняват се ъгловите скорости на колелетата .При моя вариант вътрешното колело в завой- то ще е "двигателното", а външното -ще "настига" другото ,но пък никога няма да има напрежение в завой и силно недозавиване ,както е при твърдо зацепен вал . Предимствата -много са : лесно за изпълнение , евтино ( спрямо варианта с диф), надеждно , и на двете колела имате предаване на върт.момент ( единствено в завой- там няма как,едното дърпа ,другото е по инерция в този момент ) Струва си да си помисли за такъв вариант
Може да се сложи електромотор или мотор с вътрешно горене на предното колело ,няма нищо притеснително ,даже ще се разтовари задна част от общите тегла на возещият се и нещата около двигателите.На едно от моите колелета го правих и го има тук в темата,няма проблем с движението.ако са две отпред и едно отзад се опростява конструкцията ,но както преди години инвалидните триколки "velorex" / https://www.google.bg/search?q=velorex& ... 66&bih=599 /обръщаха от това ,че предницата олекваше ,а от зад нямаше колело ,което да стабилизира .
http://www.ezeebike.ca/products/carro-specs.html триколка с елмотор на предно колело
Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!