Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
val4o89 - специалист
Е ти ми уби ентусиязма :(
Иначе честно казано, на колегата от предишната страница кутията няма нищо общо с моята, освен, че е черна :) Аз имам твърда основа от пено-пвц и сглобка чрез болтове. От горе кутията ми е облечена в естествена дебела кожа и е приложена нотка дизайн :) . За съжаление явно не се вижда добре от тази снимка за какво точно става въпрос.
А що се отнася до "килограмите на мотоциклет" не виждам как го премери по снимката :) Удобно е като цяло и въобще не е по-тежко от другите.
Chakal - специалист
Малко творци са били оценени приживе ! Явно нямам око за това, не ми обръщай внимание :partyman:

А за визията и килограмите, в сравнение с моето - има си двойна степенка , едричко е станало, това ме навя на моторджийската визия :)
hi4kok - напреднал
Здр.Дайте някакви снимки как сте си скрили оловните батерии на рамката за тези които имат такива, че аз нямам нещо идея как да стане.
val4o89 - специалист
Колелото е 34,350 килограма. Само велосипеда беше мисля към 16 кила, батерията е 9кг (хедуей), моторът е 6кг. това прави 31кг. Вярно, имам много излишно оборудване, като електреически клаксон, дисаги (в които още си нося шал, шапка и ръкавици :D ) ват-метър, "тежък" кожух и други дреболиики, но реално са само 3 кила. На фона на общото ми тегло с велосипеда тези 3 кила не са нищо, така че няма страшно, не съм тежък като мотор :)
П.С. А това за "невижданото е сверата на кутиите за батерии" не го приемай буквално. Просто се пошегувах :)

П.С.2 Със старата единична степенка беше много нестабилно и и нямах много доверие. Двойната я намерих в Кауфланд за 22 кинта и я взех. Сега съм много доволен. Дори малко по силен вятър да задуха, колелото е стабилно.
hi4kok написа:
Здр.Дайте някакви снимки как сте си скрили оловните батерии на рамката за тези които имат такива, че аз нямам нещо идея как да стане.

С риск да стане моторджийско, най добре със въпросното пено-пвц. Много лек и здрав материял. Взимаш си един лист, разкрояваш го, с пистолета за горещ въздух го оформяш, както ти душа иска, като гледаш да не го прегрееш, че става необратимо твърдо. И най добре да го разделиш на централна част, преден и заден капак, за да може да се разглабя лесно. Ако си от София бих ти показал по-точно.
tonyboy - специалист
Ето го новия ми звяр , все повече заприличва на колело :-D

Прикачен файл

zwqr3.jpg

Прикачен файл

zwqr2.jpg

Прикачен файл

zwqr1.jpg
Chakal - специалист
Супер иглежда !
tonyboy - специалист
малко инфо от ватметъра :
изминати 51 км 43 км/ч максимална скорост
изразходени 11,13 Ач (как става от 10 Ач батерия не знам)
пиково 20,1 А
мощност 948 W
конрадския кит с 48v/10Ah литиева батерия
тегло на ездача около 80 кг
Ради Тодоров - специалист
tonyboy написа:
изминати 51 км
Аз повече от 30 км градско с липо 10a-ч на 36 волта не мога да мина на 48 в явно нещата седят по друг начин.Поздравления за колелото като заводско си го докарал.Надявам се да си с метална а не от сплав предна вилка че се чупят .
tonyboy - специалист
благодаря , с метална вилка съм, пробега е относителен, днес например на 44 км изключи (сигурно съм натискал повече :-D )
tonyboy - специалист
Допадна ми идеята на Chakal за круиз контрола, сега работя по нея ( не аз един приятел , аз съм неграмотен на тема електроника)

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: