Монтирането на педелека (дано не бъркам името) ми се струва голяма глупост, поне при мен. Понеже си карам колелото с педали и искам да си помагам с моторчето при нужда по моя преценка, а не по преценка на контролера. Така че въобще не съм го монтирал и нямам намерение.
Също ми се струва, че датчиците на спирачките са леко излишни, защото господ е разрешил само на колежките шофьорки да натискат едновременно газта и спирачката... Разбира се, ако се ползва нещо като круиз контрол, тази блокировка е необходима. Аз не съм ги свързал и нямам намерение. Но единият вход за спирачния сензор го ползвам за да спра захранването на двигателя откъм BMS-а при разредена батерия. По този начин си спестих мощния ключ в BMS-а на връзката от акумулатора към контролера на електромотора и сложих само едно бушонче, че изход на акумулатор без бушонче е предизвикателство към законите на Мърфи...
Също ми се струва, че датчиците на спирачките са леко излишни, защото господ е разрешил само на колежките шофьорки да натискат едновременно газта и спирачката... Разбира се, ако се ползва нещо като круиз контрол, тази блокировка е необходима. Аз не съм ги свързал и нямам намерение. Но единият вход за спирачния сензор го ползвам за да спра захранването на двигателя откъм BMS-а при разредена батерия. По този начин си спестих мощния ключ в BMS-а на връзката от акумулатора към контролера на електромотора и сложих само едно бушонче, че изход на акумулатор без бушонче е предизвикателство към законите на Мърфи...