Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
stanetzz - специалист
ludiagsm написа:
Ето едно ново возило http://www.youtube.com/watch?v=nMzUjs7K ... e=youtu.be токущо си идвам от първия тест драйв аз и бате Валери бяхме първите тестови пилоти :D доста страшничко е аз лично неможах да го карам до максималната скорост тя е около 40 км в час
Ехааааа :prayer:
Това ме подсеща да си пусна да изгледам "Завръщане в бъдещето"- 2 :rock:
relaxxx - специалист
Борето написа:
Струва ми се, че правенето на самоделен батериен блок е оправдано само при някаква специфична конструкция (както е при мен). Но дори и тогава може да се окаже по-оправдано купуването на готов блок с литиево-ферофосфатни клетки (не с литиево йонни) и разгамбването му в нова конструкция.
Боре, а би ли дал линк към тази литиево-ферофосфатна батерия? Още тя възможно ли е да се разглоби до някаква степен?
Ради Тодоров - специалист
Аз не разбирам много от електротехника но се замислям как ще сложиш БМС на тези батерии знам ли може и да може пък и спойките м-у елементите са деликатна работа.Лично мнение много минаха по подобни пътеки истината е една даваш един път малко повече парички за да не модифицираш след време и да излезе двойно.
Борето - помощник
Има разни, но нямам отзиви:

http://evparts.alle.bg/%D0%B0%D0%BA%D1% ... o4-e-bike/

http://www.alo.bg/1304700

Тези са проверени, в Чехия са и доставят до България:
http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/ ... -10Ah.html

Аз съм използвал такива:
http://www.optimumnanoenergy.com/produc ... Id=56.html
но вече не мога да помогна за доставката им.

Има и в Дийл екстрийм, но нямам отзиви:
http://dx.com/p/soshine-26650-3-2v-3200 ... pcs-184890

Но използването на клетки изисква непременно BMS.
Впрочем по-назад бях виждал постинги с предложения а акумулатори и BMS-и. Трябва си малко ровене в постингите по темата.
relaxxx - специалист
А ти каква ползваш сега?
zach_82 - специалист
Не знам защо си давате парите за разни скъпи и непроверени батерии, когато само със стотина лева, можета да карате с години.
Аз карам с 4 батерии 12в, 7,2 Ач вече 2 години, като изминавам минимум 10 километра, всеки божи ден. Много съм доволен и не смятам да плащам хилядарки за литиеви. Просто се обезмисля идеята за почти безплатен транспорт.

Много е важно обаче как се кара и как се зарежда - просто акумулаторите трябва да са поддържат щастливи, за да може и собственика им да е щастлив. :wink:
zach_82 - специалист
Най-новият ми проект на 36 волта. Четков двигател/оловни батерии - евтино и много надежно.

Изображение
Ради Тодоров - специалист
zach_82 написа:
Много съм доволен и не смятам да плащам хилядарки за литиеви. Просто се обезмисля идеята за почти безплатен транспорт.

:wink:

Хилядарки е силно казано за 350-400 бг левчета има чудесни литиево-полимерни пакета без доставка налични тук в София.Да не говорим за пробега на оловните на мен ми е крайно недостатъчен.
shotik - майстор
zach_82 написа:
Най-новият ми проект на 36 волта. Четков двигател/оловни батерии - евтино и много надежно.

Изображение
Искам още снимки от други страни и особено на начина на захващане на електромотора.
relaxxx - специалист
Добре де би ли споделил как си го направил, и аз не искам да изсипвам купища пари... Ама никой не казва.. само ака тихичко си мъроморите... :lol:

Примерно ако сложим 3 или 4 такива акумолатора, какво ще се получи.. освен че ще е много тежко, колко км ще може да покрие, а дали ще развие скорост. Подозирам че и живота на тези ще е доста по къс, но все пак цената е значително по малка.

http://elimex.bg/product/34536/akumulat ... -lava.html
Последна промяна от relaxxx на нед сеп 22, 2013 11:38 pm, променено общо 1 път.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: