абе ама много разбирачи , много специалисти тука бе . ама за чии к-р ми е за минавам 600 км. с едно зареждане . ама за чии ми е колелото да е 15 кг. ама за чии ми е да е 180 или 250 вата . все едно да кажеш че този който си купува кола от 2000 лева е малоумник . да , тези от 100 000 са по хубави ама ...на мен , пък на много други хора ги интересува да има кошница на колелото , да мине 5 км. + 5 на връщане , за да не паля колата .да отида там където ми е нужно , защото съм си купил къща на по спокойно място . и това е . или да отиде на работата която е на 10 км. поне да не продавах зарядни за прехвалените ви батерии , та да не знам колко често се преебават . все едно аз да питам - колко тъп трябва да си да обикаляш безсмислено на преходи от по 50 км..... така , че обяснете , че ако колелото ще ви е основен транспорт , ако ще минавате дълги преходи , ако искате да е красиво и леко и ако можете да си го позволите , дайте 1000 лв. за батерия , 600 за двигател , 500 или повече за велосипед и имайте "евтин" транспорт . има хора с двигателни проблеми , инвалиди , от къде да извади 2000 лв.за колело . така , че помислете малко преди да давате такива крайни мнения .
Ето сметка :
800 лева /6 години =133 лева на година.(И още не е свършила, а пробега е с 5 км. по малко от нова. ) Ами ако изкара 10 години?
Преход към 40 км. срещу 15 МАКСИМУМ на киселинните.(Говорим за едно и също зареждане).
И какво излиза? Три пъти повече пробег без да презареждаме.
Киселинните при тези товари капацитета им се изпарява - буквално !Ами за 6 години колко комплекта? Ами на 6-тия месец пробега още ли е 15 км. едва ли? А на -20 градуса има ли някой?
Зарядните горят защото хем искат хората евтино, хем и хубаво - ами няма такива.
Моето зарядно защо не гори?
Излагам факти не ми се занимава да "отварям очите" на някой или да "спорим за спорта".
Но когато нещо не е така - не е така! (Това не е нещо ново - просто факти от опит).
С уважение!


