Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Ради Тодоров - специалист
Днес си взех ей тези гуми високи и широки с по голямата височина успях на тестовата отсечка да вдигна 45 км.

http://screambikes.eu/9199-8675-thickbo ... c-tire.jpg
Ради Тодоров - специалист
ludiagsm написа:
Ради Тодоров написа:
Току що привърших теста на най-новата ми придобивка 8FUN мотора.След два сезона с конрадски 500w после за малко с 1000w баница мога да кажа,че 8FUN-а е най-доброто ми попадение до сега невероятно ускорение максимална скорост 44 км с 28инча капла абе кеф голям. :o
Супер честито колега и аз планирам в близко бъдеще да си взема един 8фън и да го монтирам на задната капла на чопъра ми,ще го ползвам за по-добро ускорение при старт от място и при достигане на максималната му скорост ще изключвам сигнала от тротъла към контролера на задния и ще продължавам на предния мотор който е директ драйв. В момента мисля на схемно решение как това включване и изключване да става автоматично.
Доколкото разбирам ще ползваш една батерия за двата мотора на чопъръра може да се намери място за втора .Две батерии два контролера два тротъла два мотора е това е конфигурация лошото е ,че хем е обемисто хем и скъпо.
ludiagsm - специалист
Ради Тодоров написа:
...

Доколкото разбирам ще ползваш една батерия за двата мотора на чопъръра може да се намери място за втора .Две батерии два контролера два тротъла два мотора е това е конфигурация лошото е ,че хем е обемисто хем и скъпо....
има няколко варианта но този с двата тротъла за мен е абсурден , ползва се един тротъл :)

Аз доскоро карах двухъбово колело и си беше с един тротъл два контролера и една батерия но и двете капли предната и задната бяха с еднакъв размер http://www.youtube.com/watch?v=s-nHdDXtdm8.

Тук случая е по-особен защото задната е 20 цолова а предната 26 , за задната ще ползвам мотор с freewheel и голям въртящ момент заради планетарния редуктор за по-добър старт и стръмни продължителни изкачвания ,а отпрeд както си е сега директ драйв за по-висока скорост и тн. идеята е да се ползват предимствата на двата мотора като всеки ще работи в режима в който е най-ефективен.
Ради Тодоров - специалист
Изображение


Ей го моя дзвер. Батерия 10ah 48v мотор 8-FUN 500W максимална скорост 45 км/ч при напълно заредена батерия с 28 инча капли.Днес го поглезих и му сложих верига да не бутам ако сърши батерията ,че бая време не знаеше какво е това педали. Махнал съм всички контроли и оптегачи на един преден и един заден венец без възможност за превключване.
Борето - помощник
Много добре! :supz:

Тази идея за махане на скоростите и на мен ми се върти в главата, но се въздържам за сега, защото колелото го ползвам основно по традиционния начин.
Все пак не го ползвам за транспорт, а предимно за раздвижване събота и неделя...
ludiagsm - специалист
Малко раздвижване по чопъра специални благодарности на моя приятел Валери Радев който ми направи стойка за батерията и декоративния капак , ГОЛЯМО благодаря на колегата Лорети (Зекотек) за къстъм 16 пакетната батерия 15Ah която в заредено състояние е 67,2 волта, както и за мотора с планетарен редуктор. Днес покарах малко само на задно, голям кеф е тръгва доста по-добре отколкото с предния , успях само на него по равен път да вдигна 42км в час, а само на предния наравно 65-66 км в час при спускане от хотел Плиска към "орлов мост" вдигнах 68км в час съвсем скоро ще давам газ и с двата хъба едновременно ;)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна от ludiagsm на нед окт 13, 2013 11:06 pm, променено общо 1 път.
Ради Тодоров - специалист
Поздравления както винаги си лидер най-красивото колело силно съм впечатлен.А кутията за батерията или по точно капаците,е по добре няма на къде успех и се пази от идиоти по улиците аз вече пострадах от един опел за щастие без щети по мен и техниката.Обмислям да карам с кросовата каска от мотора ми малко идиотски ще изглеждам но за жалост колоездачите сме невидими за другите участници в движението.
ludiagsm - специалист
Ради Тодоров написа:
Поздравления както винаги си лидер най-красивото колело силно съм впечатлен.А кутията за батерията или по точно капаците,е по добре няма на къде успех и се пази от идиоти по улиците аз вече пострадах от един опел за щастие без щети по мен и техниката.Обмислям да карам с кросовата каска от мотора ми малко идиотски ще изглеждам но за жалост колоездачите сме невидими за другите участници в движението.
Благодаря ти Ради :) А за опасностите така е по улиците трябва очите на 4-ри , да ти кажа важно е да имаш добра блиц светлина та да могат да те виждат аз откакто използвам този светодиоден фар: http://www.ebay.com/itm/300848837307 околните ми правят път винаги е включен на блиц режим особено през деня без него направо не си и помислям да карам. Най-гадното нещо е когато си се заперкал направо и някой с кола или нещо по-голямо реши да завие пред теб въпреки че уж те вижда или пък не те вижда ,откакто използвам блица си ме чакат да мина демек дават ми предимството което иначе ми отнемат по някви неписани шоферски правила.
Chakal - специалист
Моля, направи 1 снмка както си върху чопъра, все ми се струва, че колената ще са ти доста високо и няма да е удобно.
ludiagsm - специалист
Chakal написа:
Моля, направи 1 снмка както си върху чопъра, все ми се струва, че колената ще са ти доста високо и няма да е удобно.
Колега екстра си е ,ако не беше удобно нямаше да му навъртя 2000км за 3 месеца докато другите ми 2 електровелосипеда събират прах вкъщи :) Изображение това е една в движение от лятото;P Изображение

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: