Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
profesionalist_wood - майстор
ами да кажем че е 80 коня. Май голямо дране ще падне :?
nikolov333 - майстор
Вече няма акциз..митото е 10% от фактурната стойност + транспортните разходи..ако има такива. ДДС е върху сумата от предните три суми.. :partyman:
lov - майстор
Понеже лятото минах по тоя път с кола от швейцария. То и от германия почти същото но точно не мога да кажа защото съм го правил по отдавна. Там ви се издава временен транзитен номер. Към който при плащането ви се оформя и застраховка със срока на временните номера.Издава ви се и талон в който сте написан вече като собственик. На швейцарските примерно дори е набит месеца на самия номер с големи цифри. Минава съответния месец и вадят дригите номера от склада. Минаваш митницата и ако влизаш примерно през сърбия ти се оформя един документ за временен внос в който се задължаваш в определен срок да минеш през митница по регион и да си оправиш плащанията ако има такива. Или се задължаваш да изкараш автомобила обратно ако посочиш изрично това. Събират е едни смешни депозити ама всичко е направено митническите бюра да откопчат някой лев.После ти връщат депозита като минеш митницата. След това си спазваш сроковете за нова регистрация в КАТ които са цитирани по горе.
Прикачен файл:
талон.jpeg
Обърнете внимание талона в червеното, също със срок и указанията за регстрация долу.
Мито и ДДС ако е от страна извън ЕО. Взима се на базата на договора за продажба но няма да ти признаят ако си написал нещо фрапиращо като цена. Тогава ще ти направят тяхна оценка. Пазете си и касовите бележки от бензиностанциите за да докажете че сте зареждали гориво в ЕО и сте дошли на собствен ход иначе ще ви начислят мито и ДДС за транспортни разходи и няма как да ги оспорите по друг начин.
TACHO - специалист
nikolovvd написа:
Не знам дали не се плащаше и акциз, ако мощността е над определени граници.
Акцизът отпадна преди 7 години, малко след като си платих като поп към 4250 лв. акциз за 1kw над прага за кола от Швейцария :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
profesionalist_wood - майстор
TACHO написа:
nikolovvd написа:
Не знам дали не се плащаше и акциз, ако мощността е над определени граници.
Акцизът отпадна преди 7 години, малко след като си платих като поп към 4250 лв. акциз за 1kw над прага за кола от Швейцария :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
То какъв е смисъла да плащаш акциза след като си платил при покупката? Поредните щуротии на великия цензура Виденов дето качи митата навремето за бракми от Европа. Ние си мислим че с парите сме приключили при покупката да ама не
TACHO - специалист
profesionalist_wood написа:
TACHO написа:
nikolovvd написа:
Не знам дали не се плащаше и акциз, ако мощността е над определени граници.
Акцизът отпадна преди 7 години, малко след като си платих като поп към 4250 лв. акциз за 1kw над прага за кола от Швейцария :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
То какъв е смисъла да плащаш акциза след като си платил при покупката? Поредните щуротии на великия цензура Виденов дето качи митата навремето за бракми от Европа. Ние си мислим че с парите сме приключили при покупката да ама не
Продажната цена няма нищо общо с акциза. Ограмоти се малко.
А иначе смисълът е ясен....
nikolovvd - майстор
TACHO написа:
nikolovvd написа:
Не знам дали не се плащаше и акциз, ако мощността е над определени граници.
Акцизът отпадна преди 7 години, малко след като си платих като поп към 4250 лв. акциз за 1kw над прага за кола от Швейцария
Пропуснал съм го това, защото колата я купих преди 8 години, за да не плащам тоз акциз, че много коне навряли в матора.

Тема "Срок за регистрация в КАТ на новопридобит автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: