relaxxx написа:Чак 10 не, но 2kW е постижимо, а 2 kW на 150кг си е нещо доста сериозно... Особено, ако е със скорости...freewheel написа:И да добавя само, как точно полицаите или контролните органи ще измерват мощността на е-велосипеда? Ще си носят сгъваем диностенд ли? А и програмируемия контролер може да запаметява до 4 скоростно-мощностни индекса, които се превключват с най-обикновено ключе, скрито някъде. Така може да имаме 200W или 2000W на разположение в зависимост от ситуацията.Предполагам не си спорил с полицай, за да питаш такова нещо.. Как ще се урегулира е въпрос на това какво възприеме законодателя.. проблема в нашия случай е че законодателя е отвратително корумпиран и вместо да гони корупцията, той я генерира. Т.е. ще приемат най-тежкото и малоумно административно решение на проблема, а не нещо елегантно и лесно за всички. Защото ако не е тегаво и сложно, ще убият хранилката а това никой не иска... нали
т.е. искам да кажа.. на дали ще дойде някой нас да ни пита какво е най-добре да се напарви за да бъде нормативно решено, на каква регистрация какво да подлежи.. Сега всички ще се съгласите, че ако някой синковец си сложи 10kW мотор, това е съвсем друг вид превозно средство... (как ше го захрани това е друг въпрос)
