На един приятел колелцето стана много яко, и не можах да се сдържа да не го пусна(дано не ми се сърди). Снимката е в "арт" обстановка, по-хубава няма
:

Всичко стана много красиво. Избра си туйст тротъл с половин газ(едната половинка по дължина не се върти и е доста сигурно по този начин). Хидравлични спирачки. Батерия (сребърна) с оригинален багажник + индикация за заряд + задна светлина (доста ярка).
Мотор с прави спици приличащ на мина от втората световна (и моя е такъв).
Много кефи!
Старанното беше, че сменяхме лепенки (трудна и пипкава работа...за еднаквост на каплите) по негово желание... Е трудно беше, но стана. Добре е, че ползвахме все пак оригиналнта капла в крайна сметка, вело-майстора каза, че е в пъти по здрава от "обикновените" дабъл рим каплички. Другия вариант беше да се наплете старата, но нещо не ставало по думите на майстора.




Всичко стана много красиво. Избра си туйст тротъл с половин газ(едната половинка по дължина не се върти и е доста сигурно по този начин). Хидравлични спирачки. Батерия (сребърна) с оригинален багажник + индикация за заряд + задна светлина (доста ярка).
Мотор с прави спици приличащ на мина от втората световна (и моя е такъв).

Старанното беше, че сменяхме лепенки (трудна и пипкава работа...за еднаквост на каплите) по негово желание... Е трудно беше, но стана. Добре е, че ползвахме все пак оригиналнта капла в крайна сметка, вело-майстора каза, че е в пъти по здрава от "обикновените" дабъл рим каплички. Другия вариант беше да се наплете старата, но нещо не ставало по думите на майстора.

