Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
sasko12345 - специалист
такова карах 3 години, върви много 70-80 понякога обаче когато е в кондиция хаха
по пътя се развиват болтове, гайки, шайби ,главата на двигателя аве всичко. Мръсна работа -ремонтира се през седмица.
Никасилов цилиндър направен от 3 та употреба алуминиеви стружки покритието пада за 2-3 месеца. Моето извади късмет с паднало наполовина покритие вървеше на макс и не губеше компресия. Чист късмет ако нацелиш такова.
Няма съедините това му е основен минус, няма ауспух свестен. На моето бях сложил Нитро оксид и правеше лудници
ben84 - специалист
Трета година си бръмча с такова китайче. На всяка гайка - контра гайка требе. Мирише и си иска елементарна, но редовна /и цапаща/ поддръжка. Инак мешаш ли му доволно масло си деяни.
Но не е за нежни душици. Бих го сравнил с това да караш Москвич. Требе да си малко луд, малко мърльо.
Аз го взех на майтап, ама честно казано ми хареса. :partyman:
evparts.alle - специалист
Ех, спомениии, споооомени....
Няма да забравя преди 8 години как се беха заложили е`ни п@лицай с палките зад един завой и си дебнат "жертвички"...
А аз се бях засилил бесно с едно такова "двутактово канго" (така му виках, защото след каране още ти тръпнат ръцете полвин час после.. :lol: ) и точно пред тях ми се къса веригата - оплита спиците и задната капла законтря и аз влача близо 20 метра пред тях.
Не падам обаче (като изпечен моторист с А категория), но беше доста трудно и опасно да се задържа докато спре пушината. Ония и двамата скокнаха да гледат как ще се пребия, обаче като не се пребих избухнаха в ръкопляскане.
Викат:
-Евала, мноо си добар!
Следва отбиване на движението да си събера разхвърчалите се части от колефенцето (кангото). :lol: :lol: :lol: И по живо ,по здраво се ометох..
После минах на ел. колефенце и те така!

От тогава инциденти няма и мъките приключиха, но ако водите 10 годишна статистика ще скивате как на бензина си се трупа яко сметката + другата подръжка на "Мускала"(Москвича) ..
sasko12345 - специалист
Да и на мене ми се е късала даже ми сряза обувката защото бях свалил предпазителя.

ЕЛектрото откъм поддръжка е много по добро
evparts.alle - специалист
Малко да разнообразим със снимки по темата, че тази година с тези дъждове никой не смее да кара. Чак сега заприличахме на лято.

Тука за шаренията малко един фар с 4 диода за заряда(показва едно към гьотери защото реално за всякакви батерии показва различно, но за идеята става). Иначе ледовете отпред за осветление вечер светят добре и са на 48 волта.
Изображение

Цялото колело:

Изображение
relaxxx - специалист
Да се включа и аз.. Значи смених гумите и сложих биг епъл на швалбе. Максималната скорост и пробега се увеличиха драстично.. Сега максимална скорост е 45км/ч а беше 37-38 на равно, пробега го вдигна поне със 7-8км до към 32-33. Т.е. за мен лично гумите имат огромно значение. Имамте повишение на макс скороста с 18% и пробег 20% и това само от едни гуми.. Другото интересно нещо е че новите гуми са много неподходящи за кални, песъчливи и горски условия, падането е елементартно хаха. Та пак трябва да се реши какво гоним.

новите..
Изображение

От май месец до сега навъртях 1500км.. хич да не е покарах.. 2 калника само се наложи да сложа, че тези дъждове вземат своя данък :-D
stanetzz - специалист
Минал съм за 2 години към 3000 км с Schwalbe Table Top 26x 2.25. Много приятни за градско каране гуми- тихи, меки и комфортни- без проблем се карат и на 2.5-3 Атм. Но са толкова тънки, че се пукат от нищо. Заради тях свикнах да нося в раницата пълен комплект инструменти и резервна вътрешна, която сменях като механик от Формула1.
Тази година взех едни доста по-евтини - CST C-1218 26" x 2.125". За 1000км до момента не съм пукал нито веднъж. Тихи и здрави, но доста по-дебели и трудни за монтаж и центроване. Искат по-голямо налягане-поне 4 Атм и не са толкова комфортни. На мокро са доста по-зле от Швалбето.
relaxxx - специалист
Същата работа, предните съм ги пуснал няколко страници по напред, за 2 седмици 4 пъти ги пуках... за 1 -2 месеца, станах спец по сменяне и лепене на гуми.... Сега с това апле ни 1 път не съм пукнал.. да чукнем на дърво. Ма ЦСТ то си му личи че е дръвце де... :razz:

Ти усети ли разлика в пробег и скорост?
stanetzz - специалист
В пробега-не. Макар, че съм с 52V/20Аh LiFePO4 батерия, си я зареждам всеки ден, когато стигна в работата- т.е. на 18-ина км пробег. Е, минавал съм и по 30-35 км, но не съм си позволявал да я изцеждам докрай- колелото ми е 40 кила, и без ток няма придвижване :lol:
За максималната скорост- и с тези, и с предишните ми е 38-40 км по равно. При недобре напомпани гуми и с марковите, и с кучемарковите е до към 35км/ч.
А като фактори според мен и при едните, и при другите е важно да са достатъчно напомпани (според препоръчаното налягане), и с адекватен за асфалтово придвижване грайфер- по-скоро сликове, отколкото таралежи.
relaxxx - специалист
Е как 35 км с 20Ач? Мойта е 10Ач и правя 30-32 км... с 1 зареждане. И аз съм на 48В. Моторчето е 8фън 500вата. Цялата ми установка сигурно не е повече от 25 кг.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: