Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
vencil - специалист
Направих допитване до http://elektrovelosipedi.com/ по имейла за 8Fun но не получих никакъв отговор, тези дни ще се обадя по телефона и след това ще мисля какво да правя.
vencil - специалист
Според вас инвестицията в този http://www.amicasport.com/venice.php#tabs-3 велосипед струва ли си. Ще се кара м/у 1000-1500км. на година, не вярвам да е повече.
evparts.alle - специалист
Това нищо не става от него. Не е точно така разбира се, но смисъла е, че даваш много, а не получаваш чак толкова много. Като ми дойде някакво такова за ремонт и гледай какво става:
На човека не му се дават пари за оригинални части, и пак слагаме от "по-евтините" и "гадни", но пък по-надеждни и качествени неща(каквито имаше тук и по нищо не отстъпваха) и преди да си го е купил това.
Тогава идва въпроса:
-Е защо не си направих едно хубаво колело тук преди да взема това.. И да си гледам кефа...
Отделно щеше да върви добре по наклоните, а не като това направо да спира защото няма душица.
:)
vencil - специалист
evparts.alle написа:
:)
Очаквах такъв отговор, явно наистина тези с 250W-вия двигател не са оптималното решение на въпроса.

Що се отнася до батериите направих допитване до Зекотек ООД по ел.поща, отговорът е че очакват към средата на март най-рано да получат елементи за новите батерии и чак тогава ще могат да ми дадат конкретни параметри, цени и гаранции на техните продукти. Така че ако искам да използвам тяхна батерия ще трябва да изчакам.

Що се отнася до двигателя разговарях по телефона с elektrovelosipedi.com, от Велизар разбрах че първоначалният ми избор за електродвигател с повишен въртящ момент „8-FUN“ от 550W за предната капла не е много добър заради мощността на самият двигател и здравината на предната ми вилка, проблем който е обсъждан и тук в темата доста пъти. В общи лини стигнахме до извода че за моето колело оптимален вариант е този
Изображение
За съжаление те разполагат само с 750W - 48V X 25A, аз лично държа да е модел на 36V най-вече заради цената на 36 волтовите батерии която е по поносима.

Ще потърся 350W - 36V X 18A или 500W - 36V X 25A като че ли повече съм навит за 350 ватовия при положение че с този тип задвижване ще си ползвам и скоростите на колелото оптимално и няма да ми е необходима по-голяма мощност. Но в крайна сметка който и от двата модела успея да намеря на прилична цена ще го взема. Не открия ли нищо най-вероятно ще си остана на педали колкото и мерак да имам да се електрифицирам :-D .
zec ingenering - специалист
vencil написа:
Но в крайна сметка който и от двата модела успея да намеря на прилична цена ще го взема. Не открия ли нищо най-вероятно ще си остана на педали колкото и мерак да имам да се електрифицирам :-D .
Ами значи мерака ти е слаб! Или до сега не си се качвал на е-bike? :)
Ради Тодоров - специалист
Ами да прави типични грешки като всеки не прочел обстойно темата.Задължително да е с предно батерия 36 волта по евтино да е.А след първоначалната еуфория ще поиска по бързо колело по висок волтаж батерия по мощен двигател ма и контролер и зарядно ще трябва да се сменя.И каква е сметката двойна и останали трудно продаваеми ненужни компоненти.Това е приятелски съвет към всички начинаещи не правете моите и на много други колеги грешки вредно е за джоба. :lol: :razz:
vencil - специалист
Никога не съм се качвал на ел.колело :sad: .
Значи или аз не съм обяснил правилно или вие не сте ме разбрали, както и да е няма голямо значение.
Искам да си направя велосипеда да ме подпомага когато карам по височини (с цел по-висока скорост и по-малко пот), не търся да го използвам като ел.скутер и когато ми се изхаби батерията да имам опция да въртя педалите.

Мързеливият транспорт съм си го осигурил от близо 12 лета :wink:,
Изображение
Без да се заяждам ама както и да го смятате вложените пари + поддръжката на едно ел.колело никога не може да ви излезе по-евтино от такава педалетка, ако основната цел е само евтин градски транспорт през хубавото време на годината.

Проблема е че с педалетката + колата и на месец едва ли мога да навъртя десетина километра пеш, което пък с течение на годините се оказва голяма болест. За това преди няколко години си купих прилично градско колело с цел малко по здравословен транспорт. Да ама... не че не си го карам ама в повечето случаи като се сетя че имам да въртя по някое нанагорнище и вместо колелото хващам моторетката :-D .

Основната ми идея е така да си направя велосипеда че по нанагорнищата хем да ми е по-леко хем и малко да вдигна скоростта (като изобщо не държа да ги изкачвам само на ток) и по този начин почти да не прибягвам към моторчето :wink: .

В предните постове обясних защо не искам да е със заден двигател, видях големите предни и тотално се отказах от тях. Мерака ми беше да си взема http://elektrovelosipedi.com/portfolio/ ... kit-8-fun/ за предно колело но където и да проверявах никъде нямаха а и не смятат да зареждат от тях предполагам няма търсене за тях най-вероятно. Така че на този етап малък двигател имат http://motobg.net/ocart/index.php?route ... ct_id=1071 но пък е 250 ватов и аз идея си нямам каква помащ мога да очаквам от него.

Мисля че ще имам възможност да пробвам едно оригинално колело с 250W двигател и ще преценя за какво става дума ако ме устройва хубаво, ако не някога ако се появят на нашият пазар 550W на 8-FUN за предно колело ще си направя електричка.
Ради Тодоров - специалист
vencil написа:
ако не някога ако се появят на нашият пазар 550W на 8-FUN за предно колело ще си направя електричка.

550W на 8-FUN за предно колело ако бъде монтирано на алуминиева амортесьорна вилка(по точно не са алуминиеви а от ЦАМ) не би изкарало повече от месец паданията са зловещи проверено и изпатено два пъти дори с 500 ватов мотор по маломощен от 8-FUN-на.Монтиран на желязна вилка пак носи риск но по малък.Ако се чудиш точно какво се случва ще обесня. Чупят се ушите на вилката колелото се забива в земята с нулев спирачен път злощастният колоездач се разпльоква на земята колелото се премята няколко пъти и ако е в състояние велосипедиста с едната ръка хваща предната капла с ел мотора а с другата влачи колелото към вкъщи :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Имаше една поговорка не питай старило питаи патило #-o #-o #-o
zec ingenering - специалист
Vencil, това твоето от снимката на мен лично не ми върши никаква работа, който ме познава знае защо. Тук по принцип основно коментираме е-велосипеди, а мотопедите и скутерите вероятно вършат чудесна работа, но като цяло са друг клас и не винаги са решение, както е при мен.
По отношение на търсеният от теб вариант за преден редукторен 500W - има, но тук няма да го намериш в наличност и това никак не е случайно! Ради Тодоров много образно ти го описа, явно има опит!
Отпред само 250W! Друг е въпроса, че тези малките моторчета са конструирани и се произвеждат за конкретно предназначение „педелег” (PAS system) за нуждите и според изискванията на западноевропейският пазар.
Според изискванията „велосипедите с ел. подпомагане” НЯМАТ ръчен тротел под каквато и да е форма (проверено от мои клиенти във Франция). Това означава, че мотора винаги само „подпомага”, а не вози сам.
ОБАЧЕ, за по-голяма атрактивност и продаваемост, при лесното добавяне на ръчна газ става така, че искате или не, доста често (почти постоянно) започвате да го товарите на 100% а често и до 220% ( 37V x 15A = 555W) и славата на редукторните мотори, че изкарвали по 2 години е ясно от къде идва.
За 250W, ако искаш само да спортуваш със „скрити” мускули – става ОК! Ако си караш кротко по велоалеята – също е ОК!
Но, ако търсиш нещо повече - не става!
Аз от четири години се мъча да строша 500W MAC и 8Fun и не успявам.
sasko12345 - специалист
А веднъж усетил ли electric power-a няма да можеш да се сдържиш да не го дъниш на макс. почти всеки ден. Аз не го карам на макс само когато карам с приятели и трябва да ги чакам.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: