• 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ludiagsm - специалист
Според мен тук хората трябва да си споделят и да си помагат,търговията да е на по- заден план. Всеки има някъкви идеи дори и с остаряла технология все пак ако творението върши работа трябва да се уважава положения труд!
alien - специалист
offtopic : супер досадно впечатление прави в няколко различни теми - нищо не разбирате, не се мъчете, вижте колко сте калпави, купете си го да ви е мирна главата, и после скрита или не скрита реклама...
по мое мнение всеки намек "купете" без да е питал някой "от къде се купува" трябва да се мести на друго място - купувам - продавам

иначе схемата е супер хитра, и загубите не са чак толкова много, не всеки би се справил с широчинно умпулсна модулация с толкова големи тоци, за това схемата е предимство не само по цена, а и нужни знания за реализиране
velsi - Почетен майстор
Аз един вече разкарах, да видим кой ще е следващият.
sasko12345 - специалист
Добре ве зец инжинерче не съм бил прав че си таргаш. Верно е че бачкате здраво а няма много купувачи. Аз не вярвам в софия да сме повече от 100 ел колела. Иначе разработките са ви готини. Обаче българина е мързелив особено дамите искат кола те не уважават велосипедите и затова сме малко.
moci111 - напреднал
:) момчета както се пее в една песен :) и щата отиват на бой :) цялата работа е че сме много бедни на цялата тая немотия трудно се отделят пари за по належащи нужди камоли за ел. колело така че е безмислено да спорим както казва ludiagsm ако може някой с нещо да помогне на някой да помогне ако не здраве да е :) и не се нервирайте излишно няма смисъл :)
ludiagsm - специалист
Някой от София има ли желание тези дни ако е все така хубаво времето да си напраавим ел.велосипедна сбирка ?
sasko12345 - специалист
незнам EU защо не дава по некоя субсидиика за велосипедче все пак е еко. Може да драснеме едно писмо до главатаря Меркел.
entusiast - специалист
moci111 написа:
цялата работа е че сме много бедни на цялата тая немотия трудно се отделят пари за по належащи нужди камоли за ел. колел
тук не си прав - ел.колелото води до голяма икономия на пари, така че не е от немотия, а единствено от мързел :wink:

И аз съм се замислил да си пренаправя иначе хубавия ми велосипед на електрически. От къщи до офиса, пътя ми е над 10 км. в едната посока и въпреки това понякога си го минавам с велосипед - уморително е, но е много по-приятно отколкото с колата. А и мацките заглеждат повече мъжете с велосипед, отколкото онези със най-скъпите лимузини :-D
Връщането ми от работа обаче е по-трудно, защото живея в по-високите части на София и в следобедната жега трябва да катеря баири. Затова малко електрическа тяга няма да ми е излишна.

Преди време бях чел насам-натам, но така и не успях да се ориентирам за две неща:
1) каква мощност за двигател би ми била достатъчна, като се вземе в предвид, че не ме мързи да въртя педали;
2) тези двигатели действат ли като генератори, т.е. когато пускам по наклон по инерция, дали зареждат батерията? Би било прахосничество ако кинетичната енергията от спускането от високо към ниско не може да се оползотвори после за изкачването.
entusiast - специалист
Колкото до темата за търговците на китайски стоки (то други останаха ли!) и българското производство - темата е много сложна. Не е работата в това, да си произвеждаме всичко, истината е да ги влагаме произведените от друг неща така, че по-голяма част от добавената стойност в изделията и от вложения труд да е тук, в България. Няма лошо да се купуват компоненти от заводите, които бълват милиони и милиарди бройки - няма как да им се стъпи на цената от малък производител. Истината е на тези части да им се намери добро приложение, да ги обличаме в по-модерни форми и след това да им се намери пазар и извън България, за да може освен износ да има и внос.

Бъдещето не е в електрическите, а в хибридните технологии. Автомобилите придобиват популярност заради независимостта, която дават, а електричеството е точно обратното - малко или повече ни закрепостява за контакта. За мен е въпрос на време да се появят хибридни скутери с по един миниатюрен двигател, който да зарежда при нужда батериите. Чисто електрически скутери, алтернатива на бензиновите 125-250 кубика, каквито почнаха да предлагат големите производители, нямат никакъв шанс за успех - излизат много скъпи и/или много тежки, за да могат да гарантиран някаква автономност.
А иначе бъдеще е най-сигурно и най-разпространени ще са електрическите варианти на класическият МОТОПЕД. Педалите са това, което гарантира автономност и спокойствие, че все някак ще можеш да се прибереш.
Изображение

Освен това са МНОГО ПО-ИЗИСКАНИ и ЕЛЕГАНТНИ като визия.

Изображение

Електро-велосипедите са грозновата работа и са временно явление до масовата поява на... ЕЛЕКТРОПЕД-а. И тук вече, ако се намери български производители (пък нека да влага и китайски части), да направят един хубав изчистен дизайн, като онзи, който направи Apple за своите компютри и лаптопи (а по-късно и iPod, iPhone и iPad), пазарът им е гарантиран! Не българският, той е малък - световният пазар!
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: