• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
sasko12345 - специалист
За да се избегне мито и ддс може да се пробва да се прати до някой друг град да не е софия защото тука директно отива в пощ станция към агенция митници и симеон дянков ви е..е яко. Има много дилеми по въпроса батерии ЛИФЕПО4, ЛИМНО2, ЛИФЕ, ЛИИОН или качествени оловни. Дано да изпаднат от някъде ЛИФЕ да видиме. Иначе тези на зек инжинера ги пробвах на изложението и са много готски. ЛИТИЕВИ ми каза той че са имат БМС от него разработен пробвах и ми се видя супер.
sasko12345 - специалист
Айде на протеста за горивата да ходим. Винаги ми е било чудно защо всички там са с коли а не с нещо което не хаби гориво или пеш.
val4o89 написа:
Казвайте кога правиме електро сбирката? ludiqgsm, като по сериозен дай предложение относно мястото на срещата. Лично аз съм в кв. Гоце Делчев. Казвайте от къде сте които са навити да изберем средна точка.
Здравейте, решил съм това лято да си събера един такъв електровелосипед, но тъй като ще започвам от нулата, имам няколко въпроса. Чудя се с един мотор от 1000W или с два от по 750W да бъде. И ако е с един от 1000W къде е по добре да бъде отпред или отзад? И другия ми въпрос е върху кой модел велосипед да монтирам тая система за да се получи най добре, тоест велосипеда да има или да няма амортисори ,а и на кои модели се прикачат най лесно батериите,а и да е здраво все пак за да носи всичките тия неща.
sasko12345 - специалист
Мойто е отпред и според мене разбива предната вилка. Обаче ако е отзад според мене ще изкривя оста и тогава ще е по лошо. Като е отпред буксува и губиш равновесие на сняг и кал. Обаче ако имаш акумулатори отзад се уравновесява тежестта. Най добвре е да се монтира на доунхил велосипед с яки амортисиори и рамка. Но ако няма такъв става и на счкъв друг. Ако е 48в с олово много ще тежи и ако са на багажника ще поднася. Мене ми допада това. http://www.youtube.com/watch?v=lPMwPNlZIOE
sasko12345 - специалист
http://eclipsebikes.com/headway-lifepo4 ... -1011.html Ето ги батериите говорих с човека каза до БГ няма проблем 27 поунда шипинга. Обаче за БМС не ми се дават 30 поунда и за зарядно 30 поунда. Някой ще предложи ли БМС и зарядно за цена до 50 лв и за двете.
rook - специалист
roko1 тези които казваш, че са по 750 вата, номинална или максимална мощност? Иначе то е ясно, че колкото повече, толкова повече е по-добре. Естествено после трябва да се има предвид по-голямото тегло, по-малкия пробег, но пък ще имаш задвижване 2Х2 :) . Електродвигател монтиран отпред, натоварва предната вилка и тя се разхлопва от от където може (в зависимост дали е твърда вилката или амортизирана), особено осезаемо става при по-евтините велосипеди :) . Все пак те така или иначе, че се разхлопат и без електродвигател :) , така че няма да се плашиш. Електродвигател отзад, ако е твърда рамката, мисля, че няма какво да износи по-бързо. При мека рамка, малко ще натоварва лагеруването на подвижната част. Като цяло за амортизацията на велосипедите, няма голямо значение къде ще е монтиран. По-добро управление според мен се постига при предно разположен електродвигател.
sasko12345 когато е отпред е по-управляем на сняг и кал. Аналогично на предно и задно предаване при автомобилите. Определено е добре да се сложи на ДХ рамка, но цените (2000-5000лв) за такова колело са убийствени. Във форума за велосипеди, като им исках мнението, точно за велосипед, който да издържи допълнителното натоварване, те казах, че нямали да ми препоръчат велосипед, който да обезобразя :) .
sasko12345 - специалист
ХХАХАХА това са пълни глупости ако беше така както казваш всички мотори ще са с предно. Когато си на колело 90% от тежестта ти е на задната гума освен ако не си си купил колело от МЕТРО с неправилна геометрия на рамката. Та когато те дръпне двигателя на предната гума губиш равновесие и директно си на земята, същото ако приплъзне предната гума. На дълбок сняг неможе да се кара пробвах го. Когато е отзад е много по добре. Но ме притеснява оста която ми се вижда каплапава мека китайска ос въпреки дебелината й. Ако сте забелязали на велосипед от МЕТРО оста е поне 12мм а на някоя маркова главина оста е 10 мм и не се ктриви а тая от метро е на гъз през 2 бордюра.
ludiagsm - специалист
Здрави са си осите, за 4000км несъм имал грижи ,а постоянно скачам от бордюри катеря и слизам стълби и тн.
ludiagsm - специалист
sasko12345 написа:
Айде на протеста за горивата да ходим. Винаги ми е било чудно защо всички там са с коли а не с нещо което не хаби гориво или пеш.
val4o89 написа:
Казвайте кога правиме електро сбирката? ludiqgsm, като по сериозен дай предложение относно мястото на срещата. Лично аз съм в кв. Гоце Делчев. Казвайте от къде сте които са навити да изберем средна точка.

Аз съм за , кога е този протест и къде? Иначе ми се върти за центъра нещо ндк примерно пред билетния център, ако е хубаво времето нещо събота неделя ;)
sasko12345 - специалист
Ми разбрах че в четвъртък е протеста. Мисля в обедната почивка да отида май ще бъде пред президентството. Ако искате пък може и само да се срещнеме просто я си кажи скайпа лудиягсм
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: