• 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
val4o89 - специалист
Ами предполагам може да не ползваш ръкохватките от кита, но трябва да не подаваш "газ" като спираш. Иначе тия два мотора по 1000В ще ядат много ток. За нормален пробег без излишни ограничения може би ще е добре 2 литиево фосфатни от по 15АЧ нагоре или 1бр 30АЧ.
ludiagsm - специалист
Пинг не е лошо но истината е Headway http://www.ebay.com/itm/48V-10AH-HEADWA ... 2c64955702

Характеристиките им са много добри като разряден и заряден ток,леки са и може да захранват двата хъба без проблем максималния разряден ток за продължително време е 100 ампера, а двата хъба с нормални 30 амперови контролери дърпат 58ампера ток и то само при ускорение,но когато вътрешното съпротивление на батерията е много ниско както на тези и както са леки просто байка ще излита. Другото което е че може да се зареждат продължително време с 50ампера ток това дава възможност за използване на регенеративно спиране с голям заряден ток без да има проблем за батерията. Отделно самия байк може да се зарежда за няколко минути с подходящо зарядно :) При първа възможност бих си взел такива за себе си ,въпрки че мойта батерия 48волта 16 амперчаса вече 3-та година все още държи :)
zec ingenering - специалист
http://www.ebay.com/itm/48V-10AH-HEADWA ... 2c64955702

US $375.00 + Shipping US 95,00 + мито + 20%ДДС и си готов с 1 бр. 48V 10AH
(е, ще се наложи да си го сглобиш и поставиш в някаква кутия все пак) наистина е супер… :thumbs:
sasko12345 - специалист
Еми от тези цени най евтино е тука. eclipsebikes.com. цената е с ддс и мито.
zec ingenering - специалист
http://eclipsebikes.com/index.php

cels 10Ah - 16 x 22,12 = US 353,92
BMS 48V - US 61,77
Charger - US 55,43
Shipping - US 43,50
Супер е! Наистина е евтино! :thumbs:
sasko12345 - специалист
Зек инжинер я кажи твойте клетки който продаваш ли ион ли са или са лифепо и дай малко повече инфо. Можеш ли 48волта да направиш батерия.
zec ingenering - специалист
Аз от химия не разбирам, разбирам само от ТОК (дае понекога си приказвам с него). Периодично на тестовия му свалям параметрите, до сега втора година и около 3000км. не е мръднал. Ше треа да почекате още поне 3 год. за да си приключа теста до края. Тва са си най-обикновени акумулаторчета за най-обикновени електрички. За теа дет са по-екстрийм си има и по-екстрийм акумулаторчета. Най - добре е зимаш – пробваш, ако ти хареса ОК! :2thumbs:
Прикачен файл:
batt_ZL120033.JPG
batt_ZL120033.JPG (39.51 KиБ) Видяна 4878 пъти
val4o89 - специалист
sasko12345 написа:
Да акумулаторите са важни къде са. Я пратете снимки на колелата ви да видиме кой какво е сглобил. А пък като завали сняг ще тестваме кой е стабилен.
Ето го моето създание.
Това е концепцията като за начало. В рамките на 10 дни ще сменя колелото с ново с предна амортисьорна вилка, в-брейк спирачки и амортисьорно колче за седалка, голяма седалка за по голямо удобство, светещ скоростомер sigma 1609 BC и ват метър от хобикинг. Цялата тая плетениця ще я спретна със спирала за кабели и всичко ще облека в изкуствена кожа - лепкаща се с велкро. Ще кача снимки като съм напълно готов. Другата пролет ще минавам на лифепо4.
Изображение
Изображение

П.С. Ако някой друг от вас реши също да взима ват метър може да го направим на една поръчка, аз ще потъчвам около 25.04..
ludiagsm - специалист
Супер ,ставае все по многобройни :)
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: