• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Mega - специалист
... Да това сме го слушали много пъти. Истината е, че с колкото по-нова кола съм през годините, толкова по-малко ми се налага да пипам и ремонтирам по нея. Пък нека старите да са вечни, само дето Лада-та през ден и правех нещо преди 20 години. А сегашната от работа дори нямам време да и видя маслото, и работи като вол.
kretio74 - специалист
ZMeyGorianin написа:
Уточнявам стария Вояджър до 96г. Новият е боклук!!!
То всички коли някъде след тази година са еднодневки...
Ако се замислите верно е така за работна кола само преди 95-96 щото са прости и надеждни независимо от марката. После става една... едно Митсубиши Спеис рънър 2002 (австрийско за съединител) се оказа , че е с двигател на Рено и скоростна кутия на Волво. Не че имам нещо против ма нали мислим, че караме японец :lol: и през ден на диагностика. А на 124 ката 250 Д1992г. не помня от кога не съм и вдигал капака.
Chefo77 - майстор
Е то на 124-ката какво да и диагностицираш като вдигнеш капака: Двигател - тук, скоростна кутия - тук, въздушен филтър - тук ... :)
Не само са по-прости, а са и по-корави. Едно ренде Рапид носи повече от Канго и не се и чупи да му се не види ...
svetliopi44 - Чирак...
Ооооо 124ка си е класика ... здраво купе,здрав мотор ако пък и е Еклас няма грижи.
mitkofendera - специалист
Генералното заключение, че качеството на Еспаса е под всякаква критика, е пресилено според мен.
Mega - специалист
... Аз следя темата много изкъсо, защото и на мен ми предстои купуването на работна кола. За сега съм се спрял на VW Transporter, но са супер уморени по борсите. Тези, които си заслужават са ми доста над бюджета. Или на Chrysler Voyager, но там от по-старите изрично ми казаха, че дизела не става а за по-новите нямам данни дали са читави. При тях освен обема, плъзгащите врати от двете страни са ми много полезни. Espace-a го гледам, но все не ми се вярва да го взема. Имам уплах от Рено, пък и страничнте врати не се плъзгат.
kretio74 - специалист
Както казах по горе Crysler е вана за работна кола. Дизела е отврат. Италиански мотор. Бензина е добър особено американския 2500 4 цилиндъра.Дурако устойчив мотор, карал съм и 3000куб. 6 цилиндъра ама харчи повече. иначе и той е надежден. Не харчат толкова много не се плашете. Само за пример Еспайс 2.2 бензин градско не мърда под 10, както и да го караш. Газта или метана Там е истината, щото Дизела стана 2.50. а 5/100 не харчи нито един ван.
Mega - специалист
... Аз от време на време карам един с 3.3 мотор на газ и не е толкова икономичен. Градско под 16 не пада.
kretio74 - специалист
Mega написа:
... Аз от време на време карам един с 3.3 мотор на газ и не е толкова икономичен. Градско под 16 не пада.
Мдааа 3300 кубика и ако е автоматик и градското е в София в час пик, не мисля че 16/100 газ е кой знае колко то Гоуф 1.6 харчи 11-12/100 при тия условия.
svetliopi44 - Чирак...
Наче и аз се бях засилил към един Крайслер от 2001г . Дизел 6200 ... баче като говорих с човек за подръжката и недай си боже съединител се отказах много бързо ... за тея коли трябва да имаш доста пари за подръжка ,а аз все пак исках кола не толкова претенциозна.
После видях в една ватокъща Гранд Еспейс за 4200 2.2ДТ в отлин състояние и аха да го взема ... бях с един приятел и той ме ппита - Абе това как ще го паркираш в центъра на обект... ?
И накрая си взех Сценика ... до преди това не щях и да чуя за Сценик ... обаче като видях колко е запазен и компактен решението се взе за 5 мин точно ...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Избор на ВАН за работна кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: