• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Chefo77 - майстор
schuldiner написа:
...
Ами да ти кажа, не за първи път правим обекти в Шумен - може да е малко по-специфична работата ни и там да нямат толкова майстори - но определено ако човекът иска да го направи майстор от друг град, трябва да си е направил сметката предварително. При нас нещата са - това е цената, това е транспорта или квартирата - избора е на клиента. Ако иска - ОК, ако не - съжалявам. По-добре да не взема обект, отколкото да работя като вол, да пътувам като гламав и накрая резултата да е все едно само за да не съм си вкъщи ...
В оригинал на такъв в твоя случай му кажи да си такова лелята. Аман от "мангали" - иска да стане хубаво, в срок, не иска да му го правят цигани или турци (щото и това го има), обаче ако може да не плаща... Да му дадеш вазелина и да се наведеш...
Те с тая криза се осраха :evil:

То вярно, че може би разсъждавам само от моята камбанария, но трябва да си ценим усилията, труда и инвестициите.
MASTER - специалист
Карал съм стар транспортер Т2 дизел - желязна машина, с малко технически познания се държи лесно в изправност, въпреки че зверски съм се мъчил да му изкарам душата - редовно съм я претоварвал с няколко пъти над предвиденото, давал съм я на кой ли не да го измъчва както си иска.
700 000 км издържа докато стигне за основен ремонт, направих го и го търкалях още 100 000 км, след което го продадох на един приятел преди 6 години, който го търкаля и до днес, като скоро му смени двигателя. Дето се вика - имала да пати тази машина. :-D
За по новите модели - не съм убеден че биха издържали такава експлоатация.

От няколко години насам тормозя един Фиат скудо - също е много държеливо магаре, с тази разлика, че не го претоварвам. :-D


А транспорта по принцип е болна тема - за всяка дейност, която не е свързана пряко с транспортиране е цяло чудо да успееш да вземеш поне парите за горивото. В повечето случаи транспорта е бадева.
svetliopi44 - Чирак...
Така е Мастъре , аз бих преглътнал до 20 км. извън града но повече не ...
MASTER - специалист
Трагично е положението ...


Преди време си правих едни сметки - примерно бусовете ми минават 6 000 км на месец, а чистата печалба на фирмата за месеца от основната си дейност е 3 000 лв, като в разходите се включват само преките разходи за транспорта - нафта и консумативи, без амортизация реална, без някаквоотделно перо - транспорт, без заплащане за шофьорлък.

В същото време чистата печалба на транспортна фирма, която извършва превоз с подобни бусове идваше към 50 стотинки на килонетър

И каква става тя - цялата ми фирма дефакто работи за да осигурява километраж за бусовете. :? Ако взема си вкарам и транспорта както е редно - работим за тоя дето духа.

Ай сиктир, дето има една приказка :-D
crez - майстор
svetliopi44 написа:
И накрая си взех Сценика ... до преди това не щях и да чуя за Сценик ... обаче като видях колко е запазен и компактен решението се взе за 5 мин точно ...
Добре дошъл в отбора, аз съм със Сценик RX4 имам и Меган класик и двете са на газ, от Сценика съм много доволен, особенно днес при този сняг, държи се перфектно на пътя, няма боксуване, няма занасяне при спиране, минава през преспите като трактор.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Избор на ВАН за работна кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: