пон авг 03, 2020 10:04 pmИндианец написа: На предстоящ бой намирисва...Гумата е материал, който старее. Колкото по-некачествена е тя, толкова по-бързо заминава, а качеството на горивната смес също ѝ влияе. В техническата документация на някои марки се препоръчва замяната на тези за бензина през 2-3 години, но хората най-често ги ползват, докато съвсем не спре да пали техниката. Началния стадий на износване най-често се изразява в това, че гумата се превръща, в нещо като пластмаса, губи еластичност и бензиновия филтър не може да се мести свободно из резервоара, започва да заглъхва, като нивото в резервоара намалее при накланяне на уреда.
Аз съм на първия ред .
Или по назад, че първите редове дават много жертви.
Иначе по същество-празна оставиш ли я резачката става по-голяма беля.
Дома има една стара Хускварна- празна е била няколко години...
Сега нема оправия.
Тоест според мен нека е с бензин, но да се пали по често...
Това е от мен.
Не казвам че съм прав.
Казвам мнение.
Въпросната Хускварна може по много причина да не стартира, не е обезателно да е от карбуратор или маркучета. Може просто да си е заминала, свещта, бобината, може да е разхерметизирана от някоя гарнитура или семеринг, или да няма компресия. Като цяло причини много да не пали, без да има общо горивото. При някои повредите са супер елементарни, примерно някоя от пластините задвижващи клапата, която се затваря, като се даде на смукач е деформирана и в резултат не притваря добре. По тази елементарна причина паленето е с огромен зор на студено.