Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
keymaker - специалист
Заради такива проблеми съм си изградил правило=закон което гласи: Дори и да ти кажат нещо ,ако има възможност провери!
Важи много силно за техника, в твоят случай ако не се беше усъмнил щеше да стане ''хубавата работа''
Аз щом видя пробка,щека за ниво на масло или каквото и да било по техника задължително проверявам. Знам, че почти всички техники изискващи масла и горива се продават без такива ,забранено е транспортирането на заредена с пожароопасни течности техника,както и самите пожароопасни материали са със специален режим и изисквания. Сега да ти е обица на ушенцето. Никога не вярвай сляпо на търговец особено непознат!
Kirilpm - специалист
themechanic написа:
Между другото се сетих да погледна “мануалса“ и там пише “transmision oil type SAE 10w-30“, което го дават и за картера също, и за двете отделения по 600 грама капацитет и за това съм сложил и аз така на картера и и на редуктора 10w30 само че на viking!
http://www.tashev-galving.com/006+VKG25 ... 0%B2%D0%BE
Нищо чудно няма,доста машини работят с "двигателно" масло в трансмисията,среща се и при леки коли и при мотори и при мотофрези.Редуктора ако не издава някакви необичайни звуци,значи е оцелял,въпреки интензивното сработване :lol:
Andri01 - майстор
Ако картера на двигателя и редуктора са свързани-може да се ползва това масло общо. Но ако са разделени-има си отделни масла! Редукторното масло е с по голям вискозитет по принцип!
gnt69 - майстор
Еи сега ма вкарахте в мисли.От 6-7 години ползвам Мотофреза MTD Т245 /61см. Сменял съм само двигателното масло тоз редуктор не съм го поглеждал. Ама сега отивам да видя.
:supz:
koveslav - майстор
Вискозитета на използваното масло зависи изцяло от вида на конструкцията.Редукторите се мажат на "разпръскване" на маслото.Прилагането на по-гъсто от нормалното масло води до работа на студените механизми в условия на сухо или полусухо триене,докато маслото загрее и започне нормално да се разпръсква и достигне всички точки.Редукторите на повечето мотофрези са изцяло верижни,а лагеруването е на съчмени лагери и няма нищо чудно ако препоръчваното масло е с нисък вискозитет-в такива предавки отделната топлина е минимална и гъстото масло може въобще да не загрява и да не успява да достигне нормален работен вискозитет.При редукторите със зъбни и червячни предавки има и много други зависимости,темата е много обширна.Най-сигурния вариант е да се спазват указанията на производителите и за вида на маслото и за количеството му.
themechanic - специалист
При нас в работата използваме за редуктора на миксерите от това http://www.maslata.com/component/virtue ... 3&vmcchk=1
Мисля от него да сипя на редуктора, доста е гъстичко, дали ще е добре или да не си правя експерименти?
krismarg - специалист
Krass написа:
Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зелена :axe:

Даже и да е загряла затваряйте смукача поне на пловина и лоста за газта на средата. Моята пали от първия път. След запалване го връщам ведната.

Не съм гледал с колко ремъка е, но пробвам оран и досега не съм скъсал. На втората шайба може да се вързва косачка.
Илчо Илиев - майстор
Krass написа:
Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зелена :axe:
Малко си ми далеко,но ако решиш да я подаряваш,обади се.....
Моята я имам от 3 г.и за сега се представя добре,но понякога се случват и калпави машини и явно такава ти се е паднала....

Тема "Фрезата скъса 3 ремъка за 1 ден" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: