Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
lucho - специалист
Благодаря за пожеланията и за информацията! :)

Имах предвид, че някои масла може да съдържат добавка за стабилизиране на горивото, за да не се налага да се добавя отделно. Имам предвид това масло, за което пише, че имало стабилизатор (не че смятам да го ползвам – ще си взема от Панко). Под "стабилизатор" се има предвид вероятно именно стабилизатор на горивото.
lucho - специалист
lucho написа:
12. Приложеното упътване е на 10 езика, включително руски, но няма на български, макар че от Ташев са го превели.
В това упътване, само в английския и немския текст вибрациите са дадени като 6,4/6,1 m/s² с кордова глава и 6,5/5,5 m/s² с нож. В текстовете на останалите 8 езика, както и в горепосочения български превод, те са съответно 6,2/6,7 и 3,7/4,3 m/s². Ха сега де? Кое е вярното?

Забравих да спомена, че измерената от мен ширина на косене с корда на този модел е 44 см и че има не само версия "CG31EBS-NA", но и "CG31EBS-NB" и "CG31EBS-NC". Отникъде не става ясно какво се крие зад буквите "NA, "NB" и "NC" и коя версия има катализатор и коя няма.
iivanov - майстор
Катализатори имат всички машини , на които не са вкарали технологията с продухване на цилиндрите . Някои добавки за удължаване срока на годност на горивото не са подходящи за машини с катализатори .
lucho - специалист
iivanov написа:
Катализатори имат всички машини , на които не са вкарали технологията с продухване на цилиндрите.
За какво точно продухване става дума, защото има няколко вида?
iivanov - майстор
След изгарянето първо се подава въздух и след това горивна смес .https://www.youtube.com/watch?v=iw-CuwBFt4Q
lucho - специалист
iivanov написа:
След изгарянето първо се подава въздух и след това горивна смес .https://www.youtube.com/watch?v=iw-CuwBFt4Q
А, "X-Torq" на "Husqvarna"! Това филмче обяснява по-подробно, с надписи на английски. На българската версия на сайта им пише, че го има на следните модели мотокоси: 525RX, 535RX, 543RS, 545RX и 555RXT. Значи те нямат нужда от катализатор? Не знам каква е разликата между "X-Torq" и "2-Mix" на "Stihl", освен името. "Tanaka" (купена от "Hitachi") пък има "PureFire". "McCulloch" (купена от "Husqvarna") има "OxyPower". Кого още пропускам?
iivanov - майстор
Сега прегледах упътванията по-горе - хитачито е с катализатор , без технологията с продухване . Иначе всички фирми си кръщават двигателите , с които влизат в някакви еко норми . При олео мак , които са с катализатор , двигателят е бърн райт .
lucho - специалист
Тук може да се прочете статия за "PureFire" на английски, а ето и едно илюстративно филмче:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3pj8Kbwk424[/youtube]

Колкото до "Burn Right", единственият материал, който можах да намеря, е на френски език.
lucho - специалист
Aко някой разбира чешки (аз не), човекът накрая казва няколко думи за резултатите от теста:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CKvBFNRA-vk[/youtube]

"CG31EAS" е най-вероятно някаква по-ранна версия на "CG31EBS".
lucho - специалист
Важни цитати от гореспоменатия документ:
Fuel stored for a long time is subject to deterioration. Moreover, improper capping may degrade the fuel in only a single day, especially in summer. Instruct the customers not to store mixed fuel, but only prepare the required amount of mixture as required.
Накратко преведено по смисъл, през лятото зле затворена капачка разваля горивната смес само за ден. Не съхранявайте горивна смес, а си приготвяйте само колкото ви трябва. (Нищо не е казано за стабилизаторите на гориво; те позволяват по-дълго съхранение, но трябва да се използва само стабилизатор, пригоден за двигатели с катализатор.)
Instruct the customers to empty the fuel tank and perform idling until the engine stops in order to consume any residual fuel in the carburetor before long-term storage. Should any fuel remain in the carburetor, note that only gasoline in the fuel mixture remains volatile during the storage period, and that the fuel passage will become clogged with the two-cycle oil. Therefore, the engine cannot be started the next time.
Накратко преведено по смисъл, в края на сезона трябва да се изпразва резервоарът и да се оставя двигателят да работи на празен ход до изгарянето и на последните остатъци гориво в карбуратора. Иначе ще се задръсти горивният канал с масло, след като се изпари бензинът от горивната смес в него и няма да може да запали следващия сезон.

Данни за вредните изгорели газове, изхвърляни в атмосферата от двигателя на "CG31EBS", има тук.

Тема "Сравнение на мотокоси "CG31EBS" и "Sparta 250 T"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: