hidrazin написа:Що мотокоса бре? Ти нали беше фен на електрическите с акумулатор??? :-DТук мога да цитирам мисълта на колегата Иванов:
iivanov написа:Може да живееш в бъдещето, но тревата расте сега.Наложи се да се прехвърля в настоящето.
iivanov написа:Опиши процедурата по палене стъпка по стъпка.Съгласно упътването (стр. 11):
1. Поставете пусковия ключ в позиция RUN. Натиснете няколко пъти засмукващата помпа, така че по рециркулационната тръба да потече гориво.Напомпвам бензин с "мехурчето", включвам контакт, давам малко газ, задържам спусъка с фиксатора, слагам смукача в положение "START", обирам луфта на въжето на стартера и рязко го дърпам.
2. При натиснат предпазен ключ (ако има такъв), натиснете лоста на газта и блокиращото копче. После бавно отпуснете първо лоста на газта, а после и предпазния ключ. Това ще фиксира дроселната клапа в стартова позиция.
3. Поставете смукача в позиция “START”.
4. Дръпнете рязко ръчния стартер, държейки здраво дръжката, за да не се върне назад.
5. Когато чуете, че двигателят стартира, върнете лоста на смукача в позиция RUN (отворено). След това отново дръпнете рязко ръчния стартер.
keymaker написа:И 25 мл. масло да слагаш не е грешка, моите машини винаги с толкова са работили.1:40. Добре.
keymaker написа:С трудното палене, най вероятно допускаш грешката дори след първото припукване да не връщаш смукача и да я давиш. Пали я със застопорен спусък.Добре. Следващия път ще се опитам по-добре да уловя на слух момента на първото припалване.
vrangelov написа:Не е нормално да пали чак след толкова много дърпания. Сигурно си я бил задавил. Пробвай да я запалиш без газ или поне с много малко! Едно, две дърпания на смукач трябва да са достатъчни, за да "препука" двигателя и после трябва още едно дърпане без смукач, за да запали.Добре. Доколкото мога да го различа, при този двигател не се чува "припукване", а просто звукът "кър-р-р-р" е малко по-дълъг при припалване. Трябва да се науча да го различавам по-добре.
vrangelov написа:От линка на колегата останах с впечатлението, че главата се върти на празни обороти. Не трябва!Наистина, от "Stihl" пишат (стр. 29):
До третото зареждане на резервоара фабрично новата машина не трябва да работи ненатоварена на високи обороти, за да не се явяват допълнителни натоварвания по време на разработването. По време на разработването всички движещи се части трябва да се наместят – затова в двигателния механизъм има повишено съпротивление на триене. Двигателят достига максималната си мощност след около 5 до 15 зареждания на резервоара.Миналата година при първото ѝ запалване на балкона в къщи поставих оригиналната глава с извадена навън на около 15 см корда от двете страни и като я запалих, изгорих 0,2 л горивна смес основно на празен ход, но на няколко пъти за по 10–15 секунди я пусках да се върти на средни обороти и после давах пълна газ за по 3–4 секунди. Надявам се, че не е успявала да прегрее за толкова кратко време. Освен това кордата оказва известно съпротивление на въздуха и оборотите не са чак толкова високи, колкото без глава или с нож.
Kokar написа:Металната перка на косата не е ли по-универсална и безгрижна за некултивиран терен?Да, но дава голям откат при удар в твърди предмети. Кордата е голямо благо! Най-много малко да се поскъса. Откатът е много малък. Един съселянин коси само с двулопатеста "перка" и какви искри хвърля при удар в камък, страшна работа! Как удържа машината при откат, не го знам.
Издънки до 1.5-2 см не са проблем тогава.
Последна промяна от lucho на нед май 14, 2017 5:41 pm, променено общо 1 път.