

hidrazin написа:Дааа... и ще продължи да ги къса.Всяко нещо, (дори с жените), човек трябва да се отнася внимателно и с уважение. Не трябва да се насилват и да понасят повече натиск от колкото могат да понесат. Аз тази мотофреза никога не съм я карал да работи на втвърдена спечена земя. Ако има подобна за обработка, чакам да падне дъжд и да я намокри хубаво и след като леко изпръхне пускам фрезата и тя я режи като пресен не престоял кашкавал.
Вярно че по-рядко като са два, но пак ще ги къса.
Тези недоносчета си имат конструктивни проблеми и поне 23 малки болести.![]()
Krass написа:Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зеленаЩом я загасиш,веднага спирай бензина.После не забравяй да го пуснеш,естествено...Често се случва да пропуска по малко иглата на поплавъка и после дави,особено като е още топла.Пробвай.На един мой приятел с подобен модел често му се случва да забравя бензина пуснат,чак веднъж беше напълнил картера с бензин.Сериозно обмислям как да му приспособя някое вакуумно кранче от моторетка,но трябва и байпас,че като е престояла повече време ще пада дърпане докато напълни карбуратора.
Andri01 написа:Щом работи,явно не си прецакал редуктора,слава богу. Но това масло 10W30 е картерно,редукторното масло е друго.Ок, благодаря за съвета. И аз си мислех че ще е някое друго не това дето се сипва в картера, ама нали тъпите магазинери не знаят кво продават та и мен объркаха, хиляди благодарности!!!
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: