пон авг 16, 2021 1:03 pmТрифон П.Трифонов написа:
Нещо ти се е сгъстило, ма сигур е от климата и лошата вентилация. Коксуваш.
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier
- специалист
222 мнения в "Смесване на двутактова смес"
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 814
пон авг 16, 2021 8:49 pmkrasi92 написа: Соуджър спри и почеши коня. При тебе от много учение и знание ти е гръмнал матърборда и е необратимо.А на тебе кво ти е гръмнало? Кво да спирам, чак толкова елементарни неща да не съобразяват някои хора е смешно. За кво да ги оставям да заблуждават хората с глупости? Кажи ми в колко инструкции глупостите дето пишат за помпането на газта е препоръчано? Хайде нали ми правиш забележка, поне градивна да е. Като му отнемаш постоянно въздуха на двигателя и пречиш горивото и маслото да доизгарят, не се ли образува нагар? Точно пък на мен ще ми е гръмнало, да знаеш!
koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
пон авг 16, 2021 11:58 amSoviet_Soldier написа:Нищо не е същото.При двутактовия двигател всички продукти в сместа изгарят или се изпаряват и се изхвърлят след всеки такт изгаряне, в това време постъпват нови,свежи продукти,включително и маслото.Миещите свойства на маслото са последна грижа при него и даже не се разискват.
Същото е и при 4 тактовите двигатели, на края при смяна маслото е почерняло, не защото е прегрявано, а защото е попило в себе си продуктите отделящи се при горенето. Когато маслото е качествено, то запазва добре своята гъстота и не позволяват въпросните нагари да се отлагат в двигателя. Когато маслото е некачествено, вътре остава една каша, гъстее сериозно от нагара, отлага се по компонентите на двигателя.
При четиритактовия двигател условията на работа са съвсем различни,а маслото се използва дълго време в неговия обем и дълго време е подложено на веществата съдържащи се в изгорелите газове.Тук вече маслото трябва да неутрализира тези продукти,които с неизбежно образуващите се при загряване и изстиване на двигателя водни кондензи правят агресивни за металните повърхности съединения. И т.н. и т.н.Трябва да се изпише книга,само за най-важните подробности...
И не жали механиката на карба при двутактовия-тя също е постоянно смазана от маслото в горивото,за разлика от сухото гориво при четиритактовите.Има основни принцири и маниери на използване на двата вида двигатели и те са съвсем различни помежду си.
Двутактовата машина е компромис като конструкция,тя е с повече недостатъци,отколкото предимства и е добре оператора да е наясно и да и помага да живее,чрез начина на експлоатация.Не се пробвай да пишеш нова теория на ДВГ,няма да сполучиш.
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 814
вт авг 17, 2021 1:51 amkoveslav написа:Не били важни миещите свойства? Необходимо е само да се запознаеш що е то стандарта JASO, и какви са основните изисквания към двутактовите масла, които го покриват за да разбереш, че това не е така.
Нищо не е същото.При двутактовия двигател всички продукти в сместа изгарят или се изпаряват и се изхвърлят след всеки такт изгаряне...
Да, карбураторът се смазва отвътре, но един от най-годните проблеми при тях е износването на буталото на ускорителната помпа. (Подкачващата е друго за тези които не са в час) Да не говорим за жила, тяги и други компоненти, които не се смазват.
Както казах по-горе всичко е елементарно, когато се сипва повече от предвиденото масло, то влошава изгарянето само по себе си. Да маслото гори, но по-зле от бензина, а когото е минерално оставя е сериозен нагар при изгарянето си. Колкото повече масло има в горивната смес, толкова повече нагар се отлага при всеки цикъл на двигателя. А когато на всичкото отгоре често му се отнема и въздуха, това още повече възпрепятства пълноценното изгаряне и зацапва цилиндъра. Обичайно такива хора седят по сервизите забили двигателя и заглушителя с нагар, с залепени сегменти или убити карбуратори. В общи линии това са и основните причини в нито една инструкция да не препоръчват въпросното напомпване.
Двутактовият двигател, когато е изправен, настроен добре и с хубаво масло/гориво може да поддържа оборотите си дълго време без проблем. При мотопомпите и двигателите за лодка примерно никой не стои да си играе с газта през 5 секунди. С мотокосите също не е нужно, дава се пълна газ и напред, а не в едната страна с газ, в другата без, просто е излишно губене на време и гориво, за сметка на ресурса на инструмента.
Мнението е модерирано във връзка с т.11 от Общите правила за ползване на форума: В цитатите включвайте само тези части от мнението на потребителя, които коментирате. Не цитирайте мненията, които се намират непосредствено преди вашето. Изключение се допуска, ако вашето мнение е първо на следваща страница в темата.
Индианец
- специалист
- Мнения: 339
В последно време в тоя форум за какво ли не говорите, относно двутактови машини.
Сега пък на газта се спряхте....
Сега не знам как е точно но примерно при моторни триони често се налага да се помпи газта.
Примерно ако кастриш клоните на повалено дърво, там не можеш да държиш газта на заварка.
А нагара, че е лоша работа е така, ама според мен за домашна употреба тоя нагар няма да стане скоро в цилиндъра, а при професионалистите машината ще си е навъртяла ресурса.
Пък и минералната на Щил не знам какво толкова ви е проблем, нали уж Щил няма да пусне масло за продажба, което да скапе машината...много им робувате на тия двутактови бръмчилки.
Работите какво работите, ако ви е кеф чистите, на рафта и до следващият път отмаря.
Сега пък на газта се спряхте....
Сега не знам как е точно но примерно при моторни триони често се налага да се помпи газта.
Примерно ако кастриш клоните на повалено дърво, там не можеш да държиш газта на заварка.
А нагара, че е лоша работа е така, ама според мен за домашна употреба тоя нагар няма да стане скоро в цилиндъра, а при професионалистите машината ще си е навъртяла ресурса.
Пък и минералната на Щил не знам какво толкова ви е проблем, нали уж Щил няма да пусне масло за продажба, което да скапе машината...много им робувате на тия двутактови бръмчилки.
Работите какво работите, ако ви е кеф чистите, на рафта и до следващият път отмаря.
krasi92
- майстор
- Мнения: 2915
вт авг 17, 2021 10:38 amSoviet_Soldier написа:ти да нямаш някои роднина у парламента бре. стига я би тая тенджера. разбрахме те че си учил.вт авг 17, 2021 1:51 amkoveslav написа:Не били важни миещите свойства? Необходимо е само да се запознаеш що е то стандарта JASO, и какви са основните изисквания към двутактовите масла, които го покриват за да разбереш, че това не е така.
Нищо не е същото.При двутактовия двигател всички продукти в сместа изгарят или се изпаряват и се изхвърлят след всеки такт изгаряне, в това време постъпват нови,свежи продукти,включително и маслото.Миещите свойства на маслото са последна грижа при него и даже не се разискват.
При четиритактовия двигател условията на работа са съвсем различни,а маслото се използва дълго време в неговия обем и дълго време е подложено на веществата съдържащи се в изгорелите газове.Тук вече маслото трябва да неутрализира тези продукти,които с неизбежно образуващите се при загряване и изстиване на двигателя водни кондензи правят агресивни за металните повърхности съединения. И т.н. и т.н.Трябва да се изпише книга,само за най-важните подробности...
И не жали механиката на карба при двутактовия-тя също е постоянно смазана от маслото в горивото,за разлика от сухото гориво при четиритактовите.Има основни принцири и маниери на използване на двата вида двигатели и те са съвсем различни помежду си.
Двутактовата машина е компромис като конструкция,тя е с повече недостатъци,отколкото предимства и е добре оператора да е наясно и да и помага да живее,чрез начина на експлоатация.Не се пробвай да пишеш нова теория на ДВГ,няма да сполучиш.
Да, карбураторът се смазва отвътре, но един от най-годните проблеми при тях е износването на буталото на ускорителната помпа. (Подкачващата е друго за тези които не са в час) Да не говорим за жила, тяги и други компоненти, които не се смазват.
Както казах по-горе всичко е елементарно, когато се сипва повече от предвиденото масло, то влошава изгарянето само по себе си. Да маслото гори, но по-зле от бензина, а когото е минерално оставя е сериозен нагар при изгарянето си. Колкото повече масло има в горивната смес, толкова повече нагар се отлага при всеки цикъл на двигателя. А когато на всичкото отгоре често му се отнема и въздуха, това още повече възпрепятства пълноценното изгаряне и зацапва цилиндъра. Обичайно такива хора седят по сервизите забили двигателя и заглушителя с нагар, с залепени сегменти или убити карбуратори. В общи линии това са и основните причини в нито една инструкция да не препоръчват въпросното напомпване.
Двутактовият двигател, когато е изправен, настроен добре и с хубаво масло/гориво може да поддържа оборотите си дълго време без проблем. При мотопомпите и двигателите за лодка примерно никой не стои да си играе с газта през 5 секунди. С мотокосите също не е нужно, дава се пълна газ и напред, а не в едната страна с газ, в другата без, просто е излишно губене на време и гориво, за сметка на ресурса на инструмента.
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17703
вт авг 17, 2021 1:45 pmkuger написа: Що не вземете да спрете да си мерите "двутактовата смес" вече? Станахте банални!Оффффф, много си прав.
Минавам на бира и миди по "бургаски", хахааа. Здраве да е!
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на вт авг 17, 2021 1:54 pm, променено общо 1 път.
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 814
вт авг 17, 2021 12:05 pmИндианец написа: В последно време в тоя форум за какво ли не говорите, относно двутактови машини.Верижните триони работят на значително по-високи обороти от мотокосите, мотопомпите и подобни. Помпането на газта при тях е при кастрене, но по време на рязане на дебели дърва никой не помпа газта, нали? То няма как постоянно да се работи в пълна газ, даже и с мотокоса да е, но постоянно зорлем да се помпа газта с увереност, че така се увеличава ресурса за мен е несериозно.
Сега пък на газта се спряхте....
Сега не знам как е точно но примерно при моторни триони често се налага да се помпи газта.
Примерно ако кастриш клоните на повалено дърво, там не можеш да държиш газта на заварка.
А нагара, че е лоша работа е така, ама според мен за домашна употреба тоя нагар няма да стане скоро в цилиндъра, а при професионалистите машината ще си е навъртяла ресурса.
Пък и минералната на Щил не знам какво толкова ви е проблем, нали уж Щил няма да пусне масло за продажба, което да скапе машината...много им робувате на тия двутактови бръмчилки.
Работите какво работите, ако ви е кеф чистите, на рафта и до следващият път отмаря.
Относно маслото, минералните не са добри, без значение на коя марка са. Те са предназначени предимно за лека битова работа. Работил ли си с червеното масло на Щил? Съседът има FS-55, уж малък двигател ,а като си оправя двора цялата махала ароматизира все едно Трабант е форсирал. Щилската синтетика ми харесва, в пропорция 50:1 работи много чисто, едва ли не като 4 тактов двигател, не пуши особено и не мирише.
Нали знаеш, Индианец, всеки сам си решава как да си ползва техниката, и с какви консумативи. Ние тук просто си лафим и изказваме вижданията си по въпроса.
Какво стана с Хускварната, реши ли се проблема с карбуратора?
Тема "Смесване на двутактова смес" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!