В книжките на китайските имитации има изобилие от недомислици, грешки, неточности и всякакви подобни, но смятам,че всеки средно интелигентен човек, виждал повече от веднъж машина, би трябвало да знае кое как е....
На времето си бях купил МЗ 251...
Взех го от Шумен и на връщане спираме на Тополите и на паркинга няколко такива мотора и съответно доста моторджии и зяпачи, като видяха моя мотор, в хор взеха да ме убеждават,че съм си дал парите за голям боклук,че мотора бил скапан и затягали масово....
Е, аз до него момент бях карал Симсон и имах предства от мотори като цяло,но като ме подплашиха тия...изтръпнах, като знам колко пари дадох и колко връзки използвах за да се добера до мечтания мотор....
Оказа се ,че грешката пак е в нашия ТВ..
На резервоара има стикер, на който пише 1:50 и наш Ганьо го тълкува 20 мл масло/л бензин, да , така е,но не ЛТ 2Т ,а и ако не се разработи поне 1х-1,5 х км, почти е задължително да задере мотора...
Аз си наливах 50мл/л и нямах проблеми,след пробег от 1,5 х км, намалих маслото на 30-35мл/л..
Та и нещата с китайците..
Един колега си е взел фреза PRISMA FORTECO в книгата ли, продавача ли му е казал,че трябва на 50 м/ч да сменя масло и да използва 15/40....
В книгата на моята фреза са написали да се сменя на 5м/ч първото масло и да се използва 5/30....
ЗА мен нещата стоят така- двутактовите да се карат с масло на Щил/Хускварна в доза 25-30 мл/л.
за четиритактовите маслото да се сменя 15-20 м/ч,като се използва 10/40,но не 10Д....
Трябва да се разработи мотора,макар и в ''движение'' с чести почивки,а след тази процедура, пак трябва да се работи внимателно с почивки,а не като служебна машина....
Е, в крайна сметка е машина, чупи се,но поне за китайците чаркове има всякакви на склад и са на достъпни цени....
На времето си бях купил МЗ 251...
Взех го от Шумен и на връщане спираме на Тополите и на паркинга няколко такива мотора и съответно доста моторджии и зяпачи, като видяха моя мотор, в хор взеха да ме убеждават,че съм си дал парите за голям боклук,че мотора бил скапан и затягали масово....
Е, аз до него момент бях карал Симсон и имах предства от мотори като цяло,но като ме подплашиха тия...изтръпнах, като знам колко пари дадох и колко връзки използвах за да се добера до мечтания мотор....
Оказа се ,че грешката пак е в нашия ТВ..
На резервоара има стикер, на който пише 1:50 и наш Ганьо го тълкува 20 мл масло/л бензин, да , така е,но не ЛТ 2Т ,а и ако не се разработи поне 1х-1,5 х км, почти е задължително да задере мотора...
Аз си наливах 50мл/л и нямах проблеми,след пробег от 1,5 х км, намалих маслото на 30-35мл/л..
Та и нещата с китайците..
Един колега си е взел фреза PRISMA FORTECO в книгата ли, продавача ли му е казал,че трябва на 50 м/ч да сменя масло и да използва 15/40....
В книгата на моята фреза са написали да се сменя на 5м/ч първото масло и да се използва 5/30....
ЗА мен нещата стоят така- двутактовите да се карат с масло на Щил/Хускварна в доза 25-30 мл/л.
за четиритактовите маслото да се сменя 15-20 м/ч,като се използва 10/40,но не 10Д....
Трябва да се разработи мотора,макар и в ''движение'' с чести почивки,а след тази процедура, пак трябва да се работи внимателно с почивки,а не като служебна машина....
Е, в крайна сметка е машина, чупи се,но поне за китайците чаркове има всякакви на склад и са на достъпни цени....