• 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Илчо Илиев - майстор
tushee1 написа:



Колега еднакви са. Това много добре го знам понеже съм слагал ремъка и на вътрешния и на външния канал.
По принцип външния канал на шайбата на двигателя е оставен за прикачване на косачка или снегорин. Имаше някъде снимка, ако я намеря ще я кача.
Колега, имам същата фреза и ся ходих да свалям капака ,че да ти кажа колко са ремъците, изтрит е надписа,но ги замерих-трапеца е 15мм, но предполагам ,че може да се е поизносил и да е бил 17,а дължината сдвоен е 450мм...
Не знам кой ви е казвал,че трябва да се ползва фрезата с един ремък, по на горе имаше един артист дет за един ден скъсал 3 ремъка, ти я караш на един....щот другия канал бил за косачка, абе то вие сте си ги плащали и вие ще плащате ремонти,но това, което правите не е добре..
От магазина фрезата я дават с два ремъка,от какъв зор сте пипали там :?


п.п. koveslav, Приятелю, тези фрези имат еднакви шайби, не е предвидено да се сменят обороти от там,което не е лоша идея де....
krismarg - специалист
tushee1 написа:
Stefan_62 написа:
tushee1 написа:
не пише. Изтрило се е. Иначе трапеца е 17мм, интересува ме само дължината.
Обаждах се в магазина от където я купих, но ми казаха че има 4 варианта. 855/864/914 и още някакъв.
Иначе мотофрезата е тази http://www.agrotehnika.bg/catalog/motof ... p-164.html с чугунения редуктор
Ами щом от магазина са ти казали, че има 4 размера, то тогава как да ти каже някой кой е точният за твоята фреза. Най- добре свали твоя ремък отиди в магазина и чрез налагане ще се разбере кой от четирите размера ще ти пасне.
Точно това и ще направя. Проблема е че мотофрезата не е в София, и сега трябва да ходя до селото да взема ремъка и да се връщам. Така де това са си мои грижи. Питах ако някой е сменял на такава с чугунен редуктор.

След като го сменя ще пиша кой размер е, да се знае че поне за този модел е такъв.
Звънкай на централния сервиз в Пловдив, на телефона от книжката и питай за размера.
tushee1 - напреднал
tushee1 написа:
Stefan_62 написа:
tushee1 написа:
не пише. Изтрило се е. Иначе трапеца е 17мм, интересува ме само дължината.
Обаждах се в магазина от където я купих, но ми казаха че има 4 варианта. 855/864/914 и още някакъв.
Иначе мотофрезата е тази http://www.agrotehnika.bg/catalog/motof ... p-164.html с чугунения редуктор
Ами щом от магазина са ти казали, че има 4 размера, то тогава как да ти каже някой кой е точният за твоята фреза. Най- добре свали твоя ремък отиди в магазина и чрез налагане ще се разбере кой от четирите размера ще ти пасне.
Точно това и ще направя. Проблема е че мотофрезата не е в София, и сега трябва да ходя до селото да взема ремъка и да се връщам. Така де това са си мои грижи. Питах ако някой е сменял на такава с чугунен редуктор.

След като го сменя ще пиша кой размер е, да се знае че поне за този модел е такъв.
И такаа,
прословутия ремък е 17х 855 Li
Ходих с него в магазина в Княжево и го мерихме с момчето там.
Доста се зачудих дали да си взема два но сега вече знам къде ги има и какъв размер е.
Там ми казаха че въпреки че са еднакви модели понякога идват с различни ремъци.
Показа ми че на сегашния модел на моята фреза ремъка 17x 889Li. Така че хубаво е ако може да се разчетат надписите, по тях да се търси или да се ходи със стария.

Иначе си я видях моя модел, но цената и паднала доста :cry: аз я взех преди 3 години със 100 лв. отгоре
Здравейте!Изчетох темата и не срещнах проблем като моя.От 2,5год имам Gardenia ZS 500 b3 и първата година нямаше проблем.Миналото лято започна при натоварване под наклон наляво да гасне.Тази година не може да направи 1метър дори хоризонтално.Гаранцията е изтекла.Масло се сменя редовно дори сипах малко повече, защото си помислих че датчика прави проблем.разглобих карбуратор, смених бензин, свещ общо взето всичко което знам (занимавал съм се с мотори доста).Гасне така все едно му свършва бензина.Нивото на бензин не може да се регулира в карбуратора.Мисля си дали няма някаква защита от претоварване, която да се е прецакала.Общо машината е работила не-повече от 4-5м.ч.
koveslav - майстор
gogonm написа:
Здравейте!Изчетох темата и не срещнах проблем като моя.От 2,5год имам Gardenia ZS 500 b3 и първата година нямаше проблем.Миналото лято започна при натоварване под наклон наляво да гасне.Тази година не може да направи 1метър дори хоризонтално.Гаранцията е изтекла.Масло се сменя редовно дори сипах малко повече, защото си помислих че датчика прави проблем.разглобих карбуратор, смених бензин, свещ общо взето всичко което знам (занимавал съм се с мотори доста).Гасне така все едно му свършва бензина.Нивото на бензин не може да се регулира в карбуратора.Мисля си дали няма някаква защита от претоварване, която да се е прецакала.Общо машината е работила не-повече от 4-5м.ч.
Запали я пр изключен маслен датчик и виж дали ще го прави.Може самия той да се епрецакал и при най-малката промяна или вибрации като тръгнеш да се шашка.
На място форсира ли се нормално? Да не е блокирал или да опира някъде лоста на центробежния регулатор-в резервоара или в картера?
Защити от претоварване няма.Разгледай и за напукани или протрити кабели по системата за гасене.Като вибрират да не опират някъде по корпуса на мотора?
След като изгасне, веднага в първия момент не пали.След 20сек. веднага пали, но задължително със смукач.При високи обороти работи неравномерно.НА средни обороти като започна с леко натоварване издържа 5-6 м.За този центробежен регулатор не съм се сетил.Другото което се е случвало е изхъркане при тръгване в скоростите.До къде трябва да е маслото, че като махнах тапата масло няма.Как да шунтирам датчика за масло?
Илчо Илиев - майстор
Колега, четох какво си описал като симптоми и ме навява на една идея, вземи подай бензин с маркуче и подходяща туба,елеминирай резервоара, тази неравномерна работа при мен се получава като свършва бензина,да не би да имаш някъде запушване и от там да ти прави проблем,а и това палене след 20 сек. е в полза на тази версия,а ,че палят на смукач да не те шашка,и моята така пали,макар да е прегрял мотора....
Маслото в редуктора трябва да е до долния ръб на побката/тапата, трябва да събере 950мл,но но аз налях 1050,с риск да хвърли тапите на осичките...
Тъпите жълтури не са предвидили отдушник и няма как да се сипе повече масло и лагеритв на първичния вал остават на сухо докато не се развърти скоростната кутийка ,а и колко ли ще ги къпе....
При мен се появява един кофти шум, като присвирване на лагер като работи и ромолене ако я движиш на скорост със загасен мотор...
infomar
Я си провери да не си затворил кранчето за горивото, или то да ти прави номера - задръстено.... Аз така се шашнах един път - пали и след 10 секунди гасне... и така няколко пъти, докато се сетя в кое положение е отворен притока на горивото..

......... под наклон наляво да гасне.

Зависи колко е голям наклона.... :?

Маслото при хоризонтално положение на култиватора и нивелиран, трябва да се мери с щеката в пробката и... да се вижда визуално поне на сантиметър от отвора.

При тръгване след включване на скорост има прихъркване докато се наместят... ама леко...
Виж дали имаш масло в редуктора, или по-добре купи един литър и го смени цялото. Напълни до пробката.
koveslav - майстор
Цялата хватка на горивото се проверява като се отвие пробката за източване на карбуратора.Слага се шише отдолу и гледаш дали има постоянен приток на гориво.Ако протече,после прекъсне,след време пак протече....търсиш причина.Ама ти каза че разбираш от моторетки и аз това го смятам за проверено.
Последна промяна от koveslav на пон май 30, 2016 6:51 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: