• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
stiv1961 - майстор
thinkpad написа:
Искам само да добавя - много да се внимава машина с какъв редуктор се взима. Китайчетата с неразглобяем редуктор като им се скапят лагерите или нещо друго, цената на самият редуктор от сервиза, който ги обслужва гаранционно ми казаха 400лв. Другото което е - ако се напъва повече или се прикачва ремарке - за нула време ремъците се скапват, ако е ремъчна. Бащата имаше китайска, на която беше закачил и ремарке по едно време, издухаха се лагерите на редуктора, а той неразглобяем и цялата фреза беше бракувана. Искаха 400лв за редуктор само. Което е сигурно цената на повече от половин такава фреза и е абсурдно.
Ай стига, бе :? за три години откакто я имам съм минал поне 50 км с ремаркето и ремък не съм сменял. Отделно колко декара съм фрезовал- не знам.
Stefan_62 - майстор
thinkpad написа:
Искам само да добавя - много да се внимава машина с какъв редуктор се взима. Китайчетата с неразглобяем редуктор като им се скапят лагерите или нещо друго, цената на самият редуктор от сервиза, който ги обслужва гаранционно ми казаха 400лв. Другото което е - ако се напъва повече или се прикачва ремарке - за нула време ремъците се скапват, ако е ремъчна. Бащата имаше китайска, на която беше закачил и ремарке по едно време, издухаха се лагерите на редуктора, а той неразглобяем и цялата фреза беше бракувана. Искаха 400лв за редуктор само. Което е сигурно цената на повече от половин такава фреза и е абсурдно.
Ти някога хващал ли си фреза или просто пишеш ей така за спорта. Моята е с не разглобям редуктор и от 10 г. се използва яко от мен и приятели /почти нон стоп лятото/ и няма никъкъв проблем. Също е ремъчна, но за 10 г. ремък не съм сменял и като ги гледам, скоро няма да сменям. Преди да даваш мнение първо се запознай малко с техниката. Успех :drinkers:
thinkpad - майстор
Stefan_62 написа:
Ти някога хващал ли си фреза или просто пишеш ей така за спорта.
Тая фреза, за която говоря аз съм този, който я кара в сервиза. И съм купувал поне 7 ремъка за нея. Определено не съм я сънувал. Знам, че бащата, на който тя беше се оплаква как редуктора тропал, защото лагерите били разбити и се вадели отвътре, а редуктора не може да се разглоби - общо взето ламарина, като редуктора е затворен с прегъване и пресоване.
kuger - майстор
Потвърждавам горните два поста. Ремарке 150 кг., с мен става 240 кг. Товар - според зора. Нямам тежести на колелата, та боксува на баирите, хем гумите на ремаркето са зад центъра на тежестта. Но и за това има лек - надвесвам се над кормилото. Ремъци не съм сменял откак е станала фреза. Само сменям масло и притягам болтове. Ремаркето е автомобилно, събира 17 найлонови чувала с грозде, грубо 500 кг. нето.
stiv1961 - майстор
kuger написа:
Но и за това има лек - надвесвам се над кормилото.
И аз :) , съжалявам, че днес не направих клип на който изкачвам около 50-60 м баир при всяко ходене на ранчото :-D
iivanov - майстор
Пичове, не знам , как си ги ползвате машинките, ама аз сменям масло, , филтър...и ремък.Ползвам за транспорт, като най-дългия маршрут (досега) ми е 20км в едната посока.Ходя да фрезовам за някой лев там, където на тракторите им е трудно и според клиенти работя по-дълбоко ,отколкото някои орат. :-D
Илчо Илиев - майстор
http://www.store.tiller-bg.com/category ... hasti.html
http://motofrezi.com/%D1%80%D0%B5%D0%B7 ... MA-FORTECO

Има известна логика в казаното от thinkpad ,НО......
Аз съм виждал скапан редуктор, РАЗГЛОБЯЕМ, на сръбска фреза, но винаги има варианти да се отремонтира, макар да е капсулован...
От друга страна, редуктор от този клас- за малка фреза, не разглобяем, няма как да струва 400лв, след като цялата фреза струва 500 ,а и като се постараеш, и най- разглобяемия редуктор ще го скапеш...
Всяка машина-китайска или извън земна си иска поддръжката,иначе всичките се скапват бързо,а ремонта си е скъпо приключение,като в случая на китайските частите са в пъти по-евтини,така,че ако тази ваша фреза я беше взел някой мааалко разбиращ от тези неща, все още щеше да си я ползва....
А за ремъците....е, на малките фрези е един и се скапва по-бързо, особено ако не се регулира да не приплъзва....
thinkpad - майстор
Илчо Илиев написа:
...така,че ако тази ваша фреза я беше взел някой мааалко разбиращ от тези неща, все още щеше да си я ползва....А за ремъците....е, на малките фрези е един и се скапва по-бързо, особено ако не се регулира да не приплъзва....
Илчо, питахме в официалният сервиз колко струва редуктора. Машинката е взета за около 800лв, редуктора казват - 400лв. Редуктора е капсулован с пресоване и не подлежи на разглобяване. Карахме я на няколко места - никой не иска да я ремонтира. Казват - редуктора е буквално ламаринен, почнем ли да режем и заваряваме - ламарината ще почне да се криви, не знаем такива лагери дали има - и казват, че едва ли могат да я ремонтират. Нашият бързаше, не му се чакаше да търси или опитва да се ремонтира много дълго и купи друга. Мога да й напиша марката по-късно ако някой не вярва и да снимам редуктора, ако го намеря.
А за ремъка - ами питай го, защо през цялото време като чуя(когато не се фрезова, ми се кара), ремъка свисти. То не е моя машинка, не я карам аз и нямам много общо с употребата й.
kuger - майстор
Не съм Илчо,ама да си кажа.
На моята фреза корпуса на редуктора също е от щампована ламарина. Обаче, където се събират двете страници е усилен със шина, там са и болтчетата за сглобка, М6. Да не дърпам дявола за опашката, досега само притягам болтове, а я имам около 10 години. Изобщо не я щадя, ако знаете /сигурно знаете/, какво е да фрезоваш лозе, орано есента в кално, ще разберете какво и е.
До сега съм сменил ремък и обтяжна ролка, и то от много акъл, не регулирах мотора спрямо рамата, че го свалях да не ми го гепят.
Илчо Илиев - майстор
thinkpad написа:
Илчо Илиев написа:
...така,че ако тази ваша фреза я беше взел някой мааалко разбиращ от тези неща, все още щеше да си я ползва....А за ремъците....е, на малките фрези е един и се скапва по-бързо, особено ако не се регулира да не приплъзва....
Илчо, питахме в официалният сервиз колко струва редуктора. Машинката е взета за около 800лв, редуктора казват - 400лв. Редуктора е капсулован с пресоване и не подлежи на разглобяване. Карахме я на няколко места - никой не иска да я ремонтира. Казват - редуктора е буквално ламаринен, почнем ли да режем и заваряваме - ламарината ще почне да се криви, не знаем такива лагери дали има - и казват, че едва ли могат да я ремонтират. Нашият бързаше, не му се чакаше да търси или опитва да се ремонтира много дълго и купи друга. Мога да й напиша марката по-късно ако някой не вярва и да снимам редуктора, ако го намеря.
А за ремъка - ами питай го, защо през цялото време като чуя(когато не се фрезова, ми се кара), ремъка свисти. То не е моя машинка, не я карам аз и нямам много общо с употребата й.
Наистина си е сложно да се отремонтира такъв редуктор,но има майстори, които биха го направили,но както и да е, вече сте решили проблема...
За ремъка, ами за са свисти, явно е обтегната ролката и ремъка опира повече от колкото трябва,а и при този вид зацепване не е желателно машината да работи без товар....малко или много ремъка/ците опират в шайбата на мотора и има триене, а иначе бързо износване се получава когато ролката не обтяга достатъчно обтягане и има постоянно приплъзване,а и варианта с 1 ремък си е предпоставка за по-бързото износване, много товар,а малка площ на сцепление,но при фрезите без скоростна кутия е такова решението...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

Тема "Дайте съвет за мотофреза до 1000 лв ?????" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: