koveslav написа:...............То хубаво да има грес и да се подменя ама тази все някъде трябва да отиде. При мен от лагера на работния вал няма как да избие защото там е капсулован лагер. Поне това се вижда като се свалят шайбите под кордовата главата. И остава да пробива в тръбата към задвижващия вал. Ама то там голяма яма и като се препълни с грес пак няма да е добре. Или трябва да се погледне по картинки или някой да вземе да разглоби възела и да даде отчет как е направено.Макар че имам чувството че производителите просто се презастраховат. Да не би на един флекс зъбната двойка и лагерите да са подложени на по малки натоварвания, а възела там е доживотно не обслужваем. Те натрапят ли се лагерите или зъбната двойка заради лоша термообработка или калпава стомана ако ще и грес от друга галактика да му слагаш пиши го бегал.
Аз също съм на твоето мнение,но слушам че колегите допълват постоянно.За това и питам,може нещо да съм пропуснал в информацията и познанията,които имам до тук за такива техники.
