И така, шефът мрази, когато:
1.Не си достатъчно инициативен
Никой началник няма да търпи подчинен, на който постоянно ще трябва да казва какво да прави. Отнема време, изтощително е и ще изгуби доверие във възможностите ти. Така показваш липса на мотивация, което изпраща ясен сигнал към шефа, че ти е по-скоро безразлично, отколкото желаеш да се развиваш.
2.Постоянно се оправдаваш
Това е едно от най-дразнещите неща не само в работна обстановка, а и по принцип. Ако не си свършил нещо навреме или по някаква причина си бил възпрепятстван, избягвай да се обясняваш. Мънкането не помага. Колкото и да е сериозна причината, по-добре не я споменавай. Нещата няма да се оправят. Просто поеми вината си. Това ще направи много по-добро впечатление, отколкото по всевъзможни начини да се опитваш да избягаш от нея. В отношения работодател-подчинен, тази ситуация е още по-изострена. Шефът винаги ще е по-снизходителен ако разбере, че съжаляваш и поемаш вината си.
3.Демонстрираш твърде голяма инициативност
Другата крайност също не е много желателна, т.е. колкото и силна да е амбицията за растеж, по-добре не я демонстрирайте, а постъпателно затвърждавайте позицията си. В един момент шефът ти сам ще забележи това, което ти бясно искаш да му демонстрираш.
Като за начало гледай да не прекаляваш с възложените задачи. Разпределяй времето си така, че да не се престараваш върху нещо конкретно, а да свършиш повече полезни неща. Ако прекалено много обичаш да се изявяваш, това ясно сочи, че не подхождаш с достатъчно уважение към колегите си и вече изградената йерархия в офиса.
4.Оплакваш се
Просто, защото шефът ти изкарва повече пари, това не означава че и той не хаби също толкова нерви. Не може да очакваш разбиране от него, ако му се оплакваш колко си натоварен и зает. Той сам знае как понякога се налага да останеш до по-късно в офиса и не трябва да му се напомня, че това е неприятно.
5.Не носиш на критика
Ако не възприемаш критикуването като градивно, а се ядосваш и противиш на него, това дразни шефа ти. Всеки прави грешки и всеки може да научи нови неща в процеса на работа и по отношение на ефективността си. Ако шефът ти направи забележка, не бързай да се обясняваш или да го контрираш. Така, освен че му противоречиш, демонстрираш твърде голямо самочувствие и нежелание да си вземеш поука. А безгрешни хора няма.
Новата работа, новият колектив и новият шеф винаги са предизвикателство. Адаптацията е трудна и понякога върви ръка за ръка с гафове от всякакво естество. Важното е да не се набивате много на очи. Отъпчете си почвата и тогава тръгвайте напред. Успех!
Цялата статия се намира http://www.menbg.com/index.php?option=c ... &Itemid=29
1.Не си достатъчно инициативен

Никой началник няма да търпи подчинен, на който постоянно ще трябва да казва какво да прави. Отнема време, изтощително е и ще изгуби доверие във възможностите ти. Така показваш липса на мотивация, което изпраща ясен сигнал към шефа, че ти е по-скоро безразлично, отколкото желаеш да се развиваш.
2.Постоянно се оправдаваш

Това е едно от най-дразнещите неща не само в работна обстановка, а и по принцип. Ако не си свършил нещо навреме или по някаква причина си бил възпрепятстван, избягвай да се обясняваш. Мънкането не помага. Колкото и да е сериозна причината, по-добре не я споменавай. Нещата няма да се оправят. Просто поеми вината си. Това ще направи много по-добро впечатление, отколкото по всевъзможни начини да се опитваш да избягаш от нея. В отношения работодател-подчинен, тази ситуация е още по-изострена. Шефът винаги ще е по-снизходителен ако разбере, че съжаляваш и поемаш вината си.
3.Демонстрираш твърде голяма инициативност

Другата крайност също не е много желателна, т.е. колкото и силна да е амбицията за растеж, по-добре не я демонстрирайте, а постъпателно затвърждавайте позицията си. В един момент шефът ти сам ще забележи това, което ти бясно искаш да му демонстрираш.
Като за начало гледай да не прекаляваш с възложените задачи. Разпределяй времето си така, че да не се престараваш върху нещо конкретно, а да свършиш повече полезни неща. Ако прекалено много обичаш да се изявяваш, това ясно сочи, че не подхождаш с достатъчно уважение към колегите си и вече изградената йерархия в офиса.
4.Оплакваш се

Просто, защото шефът ти изкарва повече пари, това не означава че и той не хаби също толкова нерви. Не може да очакваш разбиране от него, ако му се оплакваш колко си натоварен и зает. Той сам знае как понякога се налага да останеш до по-късно в офиса и не трябва да му се напомня, че това е неприятно.
5.Не носиш на критика

Ако не възприемаш критикуването като градивно, а се ядосваш и противиш на него, това дразни шефа ти. Всеки прави грешки и всеки може да научи нови неща в процеса на работа и по отношение на ефективността си. Ако шефът ти направи забележка, не бързай да се обясняваш или да го контрираш. Така, освен че му противоречиш, демонстрираш твърде голямо самочувствие и нежелание да си вземеш поука. А безгрешни хора няма.
Новата работа, новият колектив и новият шеф винаги са предизвикателство. Адаптацията е трудна и понякога върви ръка за ръка с гафове от всякакво естество. Важното е да не се набивате много на очи. Отъпчете си почвата и тогава тръгвайте напред. Успех!
Цялата статия се намира http://www.menbg.com/index.php?option=c ... &Itemid=29