ivanovbg написа:Аз пък съм автомонтьорМда това е супер идея.Един такъв двигател да върти един 10кв ел.двигател и става супер![]()
Та да ви направя една малка сметка. Фолксвагенов двигател 2.0ТДИ на Туаран харчи 0,6 литра на час при 800об/мин на скорост като на диното показва 9.5-10конски сили мощност на колелата в този режим. Това са около 7,5киловата. Или това ще рече че 1киловатчас ще ни струва около 80 грама нафта или 21 стотинки. Като не искате монополист си вземете един дизелов двигател от скрапа и един 10киловатов генератор и се изключете от мрежата. Да не говорим че и нафта се намира и по тънко, а и може да си намерите далеч по евтин двигател. Все пак 130 кончета максимална си е доста, но си е и с перспектива![]()
Мисля върху такава една комбинация, но не знам с кое да експериментирам 1.4D от Ситроен АХ - 200лв или 1.9D от Фолксваген Пасат 300лв.Доколкото съм запознат и според това което искам да постигна - 5кW (мисля с асихронен двигател на 1500 об. като генератор да го правя)мисля че първия на директ драйф няма да се справи и трябва на по високи обороти и сигурно ще докара стойностите на другия.Още по интересно би било на газ, може и по евтино отколкото тока от ЕРП .Можеш ли да предвидиш нещо в тази насока Иванов ?
1.4D на газ - ниски обороти на нафта, високи на газ може ли да докара при 5кW цена от 20ст.