Е ти си правиш майтап явно, опитваш се да ни приемеш за наивници .Аз работя с ето такива два броя, 83 и 85 набор с мотор Перкинс и мощност 30 кW, които при пълно или частично, но несиметрично натоварване, горят около 5л нафта на час всеки.Иначе с един електрожен един шлайф и перфоратор или до 10 кW горят 2л/ч.

http://www.ipo-bg.com/cpg/diesel.html
0,200 литра на киловат или около 0,250 литра на кон
Пази си дъртите Перкинси. Новите агрегати не са нещо кой-знае по-добро. Не се бъркай с разходната норма пасатора. При леките автомобили бирата е друга. Там почти никога нямаш 100% натоварване или е изключително рядко и за броени секунди.
И малко офтопик ама във връзка с темата. Преди доста години редовно ползвахме гребната база на язовир Копринка. Там имаше един катер с директно куплиран двигател от Вартбург. Приятелите решиха да си направят една разходка. Наляха му една 5 литрова туба с бензин като си правеха сметката че един Вартбург гори 10-12л на 100км. По техните сметки би трябвало да минат поне 30-тина километра.


Та това е 100% натоварване на двигател.
