Тази тема е за мечтатели философи и изобретатели.
silllveto - Майсторица
Преди 2месеца си поръчахме кухня от "Нов дом" в Деница. Производител е "Абанос", Севлиево. Корпусът е ПДЧ, а вратичките са от масив-дъб. Обаче - при разтоварванията са я изпочупили. Вина има и производителя, щото нашите не се научиха да опаковат, имаше малко залепен картон само на вратичките. Сглобяването на ПДЧ-то също е под всякаква критика, но всичко щях да преживея, само не и вратичката. Сега като направим рекламация, ще ги дотрошат от път и разтоварване.

Прикачен файл

Изображение003_resize.jpg
Изображение003_resize.jpg (96.29 KиБ) Видяна 5393 пъти

Прикачен файл

Изображение004_resize.jpg
Изображение004_resize.jpg (74.65 KиБ) Видяна 5392 пъти

Прикачен файл

Изображение016_resize.jpg
Изображение016_resize.jpg (72.38 KиБ) Видяна 5393 пъти
bullet - специалист
Е кво прай туй нещо у вас?!? Айде ресто на великия търговец и производител :down: и то още с разопаковането. Не си длъжна нищо да преживяваш
silllveto - Майсторица
Детската на сина ми дойде от Полша опакована и окомплектована, без проблем. Щото мъжът ми си я докара сам чак от Гара Яна, понеже искаха 150лв за доставка и монтаж. А тия сега като им върнем кухнята ще пътува от офиса в склада, от склада в Севлиево и т.н.
bullet - специалист
Задължително искайте да Ви впишат рекламацията в регистър за рекламации, който трябва да е или в търговския обект или по съдебната регистрация на фирмата стопанисваща обекта.
Така при проблеми ще можете да си търсите правата по-лесно.
bullet написа:
Задължително искайте да Ви впишат рекламацията в регистър за рекламации, който трябва да е или в търговския обект или по съдебната регистрация на фирмата стопанисваща обекта.
Така при проблеми ще можете да си търсите правата по-лесно.
И,след това подаваш едно оплакване в Комисия за защита на потребителя ,и чакаш мисля 14-дневен срок да ти се обадят(ще се задействат нещата със сигурност). Минах по този път миналата година когато 3-и месеца(юни,юли и август)бях без пералня,познайте колко бесен бях!!! :wallbash:
martjn - напреднал
Еми това е то българското!Направено с двете леви
NatalyTake - специалист
Здравейте! Аз по темата също имам какво да кажа, както предполагам повечето от вас. Преди 2 или 3 години си купих креват "Приста" с ракла. Наистина ми поискаха много пари за превоз и сглобяване - почти колкото кревата и аз отказах. Помолих приятеля ми и негов приятел и докараха стоката. При сглобяването се оказа, че доста елементи липсват, добре че гаджето е със златни ръце и след обсъждане-реших да не връщам кревата, а да го сглобим с подръчни материяли. До тук добре! Монтирахме го, покрих го с одеало (върху новия матрак) и сядаме да черпя за покупката. Ама направих по кафе, щото беше доста късно и той имаше доста да си пътува до тях и... матрака ПРАС и се счупи на две. Да не ви казвам как ме заболя, ама наистина, не само че се оляхме с вряло кафе, ама ..... ужас. едвам изтраях до сутринта и се обадих в магазина- каза ми да го духам-кой знае как съм се ч......ла на него, па сега ми бил виновен магазина, че кревата не издържал... обадих се на производителя и те ми отговориха почти същото, даже още по-обидно и унизително... Тогава вече се сетих и се обадих на Павел Кърлев - намерих телефона му в интернет и той ми обясни какво да направя. до обяд вече ми звъняха и от магазина и от софийския склад на фирмата производител да ми сменят матрака и до довечера вече си имах нов матрак. Даже стана много комично, защото аз бях на работа и помолих един съсед с бусче да помогне на сина ми да откарат д осклада счупения матрак и когато детето ми се обади, че стоят пред склада, а той е с катинар и не работи, аз им се обадих на склададжиите и ги питах, защо са ме метнали та караме сега матрака , а при тях няма никой. а те ми отговарят-тука сме си, ама пред склада са спрели двама цигани с някакъв бус (комшията е строители и доста беше почернял по строежите, а детето таман се беше върнал от морето и наистина приличаха на цигани). Пуснали са ги. По едно време се обади детето и вика-мамо тия казаха да си избера който искам матрак. Аз си бях купила най-евтиния, ама бях проучвала пазара за матраци. Викам на детето, я се разходи по склада и ми кажи какви матраци има-той обяснява по телефона и .... докара един супер... сега мога да скачам върху него-нищо му няма. Бог да благослови Павел Кърлев, че го има и има кой да даде адекватен съвет на заблудените потребители. Жалко само, че ще излезе приказка-хубава стока, ама българска....
ssi - специалист
И какъв е съвета му в крайна сметка????? :?
martjn - напреднал
Ами какъв?Да не купувате нищо българско!Че и нахалството, арогантността и простотията на беге бизнесмена са безкрайни като Вселената.
Pooh - майстор
Абе някак си не мога да се съглася с това окрупняване. Да се оплачеш от някоя фирма, от някой майстор ... както и да е - всеки си има черните моменти, но да се каже, че "Всичко що е българско" е калпаво е малко смешно. Тогава и всеки продукт, който призвеждаме/те е калпав по същата логика и не трябва да ни/ви се плащат никакви пари. Или може би искате да ме убедите, че сте единственните кадърни българи и само вашият продукт е качествен? Хайде да си кажем истината - има хора които милеят или поне работят за клиента и такива които по начало търсят начин да "изработят" потенциалният си клиент с идеята да му вземат максимума и да вложат минимума от себе си. Всяка работа си иска освен определени познания и умения също така и хъс и желание. Познавам много кадърни мебелисти, които са бракували цяла спалня за драскотина на едната табла, също така познавам мебелисти които бъквално коват рапидките ... всичко си е до отношение.

Тема "Изберете българското" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: