• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко за дърводелството
Ето обещаните снимки,а за двигателя ще погледна днес.

Прикачен файл

IMG_2571.JPG

Прикачен файл

IMG_2570.JPG

Прикачен файл

IMG_2572.JPG
mavryt4o - майстор
Така ще е разположението на мотора на земята върху два П образни профила с канали за оптягане анкерирани за бетона. Мотора е много висок и не може да се пъхне на оригинанлното място.Като вадих горното колело от оста преебах около сантиметър резба на оста някой да знае от каде на намеря метчик 16мм ситна стъпка 1мм обратна резба?

Прикачен файл

13122014861.jpg
ZEDYCUS - майстор
От тоя на края на Скопие в Кичука преди клуб Графит. https://www.google.bg/maps/@42.1259864, ... hlQ_RQ!2e0
От него си взех лятото зенкер фи 20мм, за да скрия главите на винтовете върху плочата за банцига дето ремонтирах. Заредени са много. Цените може и да не ти харесат-зенкера беше към 20лв :partyman:

Прикачен файл

Magazin Skopie..jpg
За моя изненада се оказва ,че двигателят е 4кW.Доста обемист е и очаквах повече.Маркировката за оборотите е почти заличена,но разчитам 760.Не съм сигурен за седмицата .
Отгоре имам само гресьорка.
angelfilev - специалист
mavryt4o написа:
Като вадих горното колело от оста преебах около сантиметър резба на оста някой да знае от каде на намеря метчик 16мм ситна стъпка 1мм обратна резба?
Пишеш, че си повредил резба на оста, а после метчик. Логично е да ти трябва флашка.
Както и да е и едното и другото, ситни и обратни е трудно да се намерят.
Ако можеш покажи снимки на повредените детайли.
ZEDYCUS - майстор
Предполагам, че е вътрешна резба на остта, на която се завива стопорен болт за шайбата с каналите.
mavryt4o - майстор
ZEDYCUS написа:
Предполагам, че е вътрешна резба на остта, на която се завива стопорен болт за шайбата с каналите.
именно :thumbs: но не за шаибата а от другата страна на оста за колелото
angelfilev - специалист
mavryt4o написа:
ZEDYCUS написа:
Предполагам, че е вътрешна резба на остта, на която се завива стопорен болт за шайбата с каналите.
именно :thumbs: но не за шаибата а от другата страна на оста за колелото
Да разбрах. Има доста начини да се реши проблема при условие, че не намериш този метчик. Все пак трябва да имам представа от детайла.
mavryt4o - майстор
angelfilev написа:
mavryt4o написа:
ZEDYCUS написа:
Предполагам, че е вътрешна резба на остта, на която се завива стопорен болт за шайбата с каналите.
именно :thumbs: но не за шаибата а от другата страна на оста за колелото
Да разбрах. Има доста начини да се реши проблема при условие, че не намериш този метчик. Все пак трябва да имам представа от детайла.
ами няколко поста по-нагоре може да се види целия детаил съм го качил а на първата се вижда оста
angelfilev - специалист
mavryt4o написа:

Да разбрах. Има доста начини да се реши проблема при условие, че не намериш този метчик. Все пак трябва да имам представа от детайла.
ами няколко поста по-нагоре може да се види целия детаил съм го качил а на първата се вижда оста
Добре, наистина се вижда. Търси метчика, аз ще бъда приятно изненадан, ако го намериш. Вероятно някой може да го достави, но не вярвам, че цената за еднократна употреба си заслужава.
Преди доста години, като ученик в техникум трябваше да прекарваме по един месец през лятото на практика. Попаднах в една те-ке-зесарска работилница с 4 струга. Старият майстор без колебание правеше метчици за всички специфични резби. Считаше се за нещо обикновено. В моята практика ми се случи 3-4 пъти.
Решавай си другите проблеми, а този остави за накрая.
Надявам се с помощта на форума да помогнем.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "питане на банциг бу 801 вече закупен реставриране" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: