• 1
  • 2
Всичко за дърводелството
manobg - специалист
Някой има ли представа от къде мога да си купя такива тапи ?
Имам предвид дървените рязани под ъгъл за запушване на дупките.

Прикачен файл

undercover-jig-lieferumpfang.jpg
undercover-jig-lieferumpfang.jpg (96.97 KиБ) Видяна 366 пъти
nikolson - майстор
Чунким не можеш си купи на пръчка и да си ги режеш. У нас ги няма.
EDI - майстор
Няма ги у нас, както казва Николай.Дори и в ДЖЕТ ги няма, при цялото изобилие в последно време.Вземаш си дюбел на пръчка Ф 10, хващаш го на бормашината и с една шкурка го сваляш на Ф 9,5, колкото е отвора на сглобката..После си ти резваш по дължина, лепиш, след залепване отрязваш с пасвател по плоскостта и си готов.
manobg - специалист
Брех, наистина няма, а и в алиекспрес има само пластмасови. Намерих този клип и май така ще си ги направя и аз.
nikolson - майстор
В Англия има пръчки с инчови размери. Различни дървесини.
шоп - майстор
пон апр 01, 2019 5:50 pmnikolson написа:
В Англия има пръчки с инчови размери. Различни дървесини.
В Бг аз сам си правя диблите и с инчови и с милиметрови размери от чам, бук, дъб...липа, орех, череша, може и махагон, абанос, палисандър...
Едно самоделно стругче е достатъчно :!: :!:
lov - майстор
С една плашка М10 винтоверт и подходяща летвичка също става и то доста бързо и лесно. Не ти трябва и струг.
И къде е по лесно да го набиеш на клечка и после да си го подрежеш на точния размер. Как да чукаш по това острото.
manobg - специалист
пон апр 01, 2019 7:52 pmlov написа:
С една плашка М10 винтоверт и подходяща летвичка също става и то доста бързо и лесно. Не ти трябва и струг.
И къде е по лесно да го набиеш на клечка и после да си го подрежеш на точния размер. Как да чукаш по това острото.
Истината е, че тези в комплекта влизат много мазно без да се чука. 9.5mm са и са много удобни. Дибла 10mm не влиза никак лесно в отвора, трябва да се изпили първо 0.5mm.
lov - майстор
Веско ме запали по тоя шаблон за кривите дупки както го беше кръсти тогава. И ми се наложи да го ползвам много че оправях разни стари мебели.
Аз ти писа че лесно става с подходяща летва и плашка щото така откраднах идеята. Даже съм пробвал и става. А аз ползвам готови пръчки и само ги минавам с плашката да им намаля размера. тя ги докарва баш на размер. Стават си леко рошави и с лепилото наистина влизат мазно. Аз ги лепя и после с далтата само отрежа излишното като стегне лепилото. Не знам защо ама с триона все ще закача нещо от страни. Виж ако набивам днеска стотина бих се замислил.
  • 1
  • 2

Тема "От къде да купя тези тапи ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: