• 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
чет авг 29, 2024 6:49 amkozl написа:
Аз не съм отличник, но нали не броиш вакум буталата за усилватели :?
Доколкото помня на ладата, втората дроселова клапа на карбуратора се отваряше от вакум бутало.

А моята гатанка е може ли МПС с неработещ сервоусилвател на спирачките да мине успешно ГТП?

Аз съм убеден, че отговоро на горнио въпрос е свързан със способностите на водача да стъпи кат слон връз цензура. :-D
Със сигурност може, но наистина зависи от възможностите на водача да настъпи каквото и както трябва.
Имахме един шофер, който нямаше проблеми с Латвията. Просто спомена веднъж, че е работил върху ръцете си. Въртеше волана като перце.
Мен ми е интересно проповядващият образование в Гугъл дали е минал в 6ести клас. Дали се е изтинквал аджеба.
Cyx - напреднал
Бобиииии, и тук ли се изложи? Не разбрали, че между вакум помпа и серво усилвател връзката е само една тръбичка? :finga:
MamaMy - майстор
Пише се вакуум. Вакуум помпи имат дизелите. Проблем при тях е, че нямат дроселова клапа и няма как да създадат вакуум за помощ на спирачната система.
По скоро сам би трябвало да се консултира с Гуглата и да чете внимателно. За Боби иде реч.

Трябва да се отбележи, че някои съвременни дизелови двигатели имат дроселова клапа.
Нали, бат кемал (Н.Николов)?
Chefo77 - майстор
чет авг 29, 2024 8:27 pmMamaMy написа:
Пише се вакуум. Вакуум помпи имат дизелите. Проблем при тях е, че нямат дроселова клапа и няма как да създадат вакуум за помощ на спирачната система.
Тцъ, и бензинки имат.
hidrazin - майстор
Еее..., стига с тоя B0bi!
Вероятно вече се е
ср авг 28, 2024 11:31 pmB0bi написа:
... консуртирал с Гугъл ...
и е разбрал че вакуум помпата в автомобилите не се използва при ЗАПЕК на шофьора и/или пътниците. :lol:
Ноооо... не че разбрах какво означава консуртирал, а само предположих.
Ако бъркам - нека B0bi ме поправи, а аз ще му се извиня.
:partyman:
P.S. Ма то много трудно да прочетеш за вакуум помпата при автомобилите и нейното влияние върху подземния живот на картофите.
Пък после да драскаш изцепки... :? :shock:
B0bi - специалист
чет авг 29, 2024 9:27 pmhidrazin написа:
... не че разбрах какво означава консуртирал, а само предположих.
Ако бъркан - нека B0bi ме поправи а аз ще му се извиня.
:cool: 1:1 Само за този случай де, иначе правиш доволно правописни грешки. Това, че не ти се прави забележка не е, защото никой не ги вижда, а щото е несериозно.
ср авг 28, 2024 2:13 pmhidrazin написа:
Кофтито е когато спирачките ти изчезнат изведнъж и то на почти 100%
Далеч не на 100% изчезват спирачките при неработещ сервоусилвател. От къде се взима вакуума е отделна бира, но липсата му не би те оставило без спирачки. Подобен усилвател има и на волана. И без волан ли се остава при отказ на последния?
Cyx - напреднал
Боби, не вярвам да си чак толкова неграмотен. Волана работи с хидравлика. Нищо общо. Съответно има хидравлична помпа. При нейния отказ усещането е същото все едно ти е блокирало управлението.
hidrazin - майстор
чет авг 29, 2024 10:08 pmB0bi написа:
Далеч не на 100% изчезват спирачките при неработещ сервоусилвател. От къде се взима вакуума е отделна бира, но липсата му не би те оставило без спирачки. Подобен усилвател има и на волана. И без волан ли се остава при отказ на последния?
Още бая "салам" ще трябва да изчетеш за спирачната система на автомобила, преди да престанеш да пишеш простотии.
Даже не знаеше за какво е вакуум помпата... :)
Относно това
чет авг 29, 2024 9:27 pmhidrazin написа:
... Ако бъркан - нека B0bi ме поправи а аз ще му се извиня.
няма отдолу съобщение за редакция.
Демек след публикацията съм го прегледа и коригирал а не като Тролпад - ЦЪЪЪК
За разлика от теб си проверявам написаното преди като теб да се изцепя с някоя простотия.
:partyman:
P.S. Ай ся бегай да четеш за вакуум помпата в автомобила и приложението и при ЗАПЕК на водача и пасажерите.
P.S. 2 И с автомобилите си като с електротехниката - кръгла и голяма НУЛА !!! :rock:
чет авг 29, 2024 10:25 pmCyx написа:
Боби, не вярвам да си чак толкова неграмотен. Волана работи с хидравлика. Нищо общо. Съответно има хидравлична помпа. При нейния отказ усещането е същото все едно ти е блокирало управлението.
Сух, вземи да прочетеш, наистина!
Принципно, сервото е джаджа, която подпомага. Няколко вида са и може спокойно да се намери информация.
Обикновено серво има на волан и на спирачки.
В по висок клас автомобили има и на други места. Например съединителят, оня долен ляв Лост. Вместо с жило, привеждането в действие на Амбреажа се извършва чрез хидравлична помпа. Всъщност, две помпи. Това улеснява управлението на .......Амбреажа.
Значи, както е описано в Гутлата, сервото си е вид помощник, без оглед на волан, спирачки, долен ляв Амбреаж.....

Сух, кой си ти?!
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 46

Тема "ГТП вече само онлайн" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: