• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
Да де, но помня как спецовете заключаваха недвусмислено- Всесезонни гума! Такова животно няма.
Нещо подобно на интернет специалистите за зимните гуми- опичал се каучука, а след няколко сезона дори били опасни за каране през лятото. Тук някой даже писа, че ги сменял редовно през 2-3години.
Svetoslavoff1 - майстор
Трифоне,отговорът на простичкия въпрос - кой плаща ... :)
Аз от поне 20г сън с всесезонни. За по-екстремни "карачи" вероятно има случаи, когато специфичните условия изискват по-специални гуми, например офроуда, ама ти това си го знаеш.
zz_stefanov - майстор
Кой плаща. Ние плащаме.
Очаквам, при повишен интерес към всесезонните, производителите и търговците да им вдигнат цените спрямо сезонните. Щото едни пари трябва да се вземат.
Аз като нов по темата: моите всесезонки тази 'зима' видяха само два дена реални зимни условия.
Я бе!
Смятам, че може да се види Aydi R8 куатродактил с всесезонни, но чак да се вдигне цената поради повишен интерес?!

А дали се правят такива като за такова и подобни?
hidrazin - майстор
нед мар 30, 2025 9:59 pmТрифон П.Трифонов написа:
... но чак да се вдигне цената поради повишен интерес?!
Просто не познаваш европейските, демократични директиви.
Това което е най-търсено и купувано му се слага най-голяма надценка. Така се гарантират добри печалби на правилните хора.
Пример: преди да обявят дизела за най-екологичната кола, дизела беше мноооого по-евтин от бензина.
Просто нямаше значително количество коли на дизел и цената му беше смешна в сравнение с бензина и разхода.
От как обявиха дизела за ЕКО, всички автомобилни производители се нахвърлиха на дизела и заляха пазара.
После дойде дизелГегйт и други неща...
Задачки за домашно:
1.Коя година дизела се обявява на най-ЕКО ?
2.Какви са цените на дизела преди и след да бъде обявен за ЕКО ?
3.Коя година е дизелГейт ?
4. Какво става с цените на дизела след неговото заклеймяване в последните години?
:)
:partyman:
Па е по скап, да го.....! С малко, но.......
Явно много са гейтовете?!
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на пон мар 31, 2025 6:55 am, променено общо 1 път.
zz_stefanov - майстор
Производителите нямат основание да го правят, защото ако гумите се сменят на 30000 км. те пак ще си се сменят на толкова, но защо да не го направят. Гумаджиите твърдо губят.
Износени за 30х съм виждал само заводски монтирани и на по-особен автомобил, от по-скъпичките, но да, все някой ще понадуе тук-там, вероятно.
walko - специалист
Защото основно се споменават Нексен и Кумо, да кажа, че аз пък съм доволен от всесезонните на Дебика.
Модела е Дебика Навигатор и през последните 20 години три пъти смениха шарката, а причината е че са под шапката Гудиър и когато излезе нова шарка на Гудиър, старата се дава за производство на Дебика.
Не карам до МОЛ-а и обратно, не е и до кварталната кръчма.
Карам много по черни пътища защото всеки уикенд сме в планината. Ние сме скиори, катерачи, туристи, парапланеристи и изобщо обичаме планината. Децата порастнаха и сега много скитаме. ДА, в колата имам и вериги и лопата за сняг. Рядко, се ползват и основно само лопатата е достатъчна. Но и колата ми е 4х4 и предишната беше 4х4, а и тази преди нея, но съм търсил трактор да ме вади.
За себе си установих, че всесезонните гуми за начина ни на живот за най-изгодни без да са компромис.
И без сняг по камънака пак е добре а и не ми се къса сърцето както късам гумите по пътя за х.Отовица, х. Яворов или х.Безбог, защото са евтини.
Не са и шумни по магистралата както All terrain гумите, а и те са много зле на сняг. На кал ОК но на сняг All terrain е влакче на ужасите.
Всесезонките и по магистралата не са много шумни, та като се тръгне към гръцко, пак се чува музиката в колата.
Колите на жената също винаги обувам с всесезонки. За в града където улиците се чистят са си ОК, ако пък се уцели зимна обстановка, ползваме моята кола.
Не ми се и налага са складирам два комплекта гуми и да ми заемат половината мазе.
Изобщо аз виждам само плюсове и за това така си я карам вече над 20 години. :supz:
Може и да сменя марката, но пак ще е всесезонка! :supz:
пон мар 31, 2025 9:26 amwalko написа:
... доволен от всесезонните на Дебика............
За себе си установих, че всесезонните гуми за начина ни на живот за най-изгодни без да са компромис...............
Не са и шумни по магистралата както All terrain гумите, а и те са много зле на сняг. На кал ОК но на сняг All terrain е влакче на ужасите.
:supz:
При теб различно от масовката е 4х4. Петнадесет години карах лек автомобил с перманентно 4х4.
Това 4 прави разликата, инак само предно/задно, с всесезонки и твоят/моят начин на живот, и ползване на автомобила, всесезонните гуми няма да се харесат.
Последно, което ползвах от Дебика, но зимно, е с шарка на Сава Ескимо. Въртележка голяма прави кораба Майка, но важното е, че гумите са добри, въпреки излиянията по форумите на интернет специалисти- бюджетна била, боклук и пр. Тук ме изхейтиха яко за десет плюс годишни Дебика.

За All terrain гумите грешиш.
Както при всички останали видове и марки гуми, така и при тези има добри, не чак толкова и лоши. Има маркирани 3PMSF, както и при всесезонните.
Карам едни такива Купър........не се съгласявам никак с твоето мнение и слагането на всички всетеренни под общ знаменател. Карам ги на едно Джимни 22ра.

След като зануля едни десет годишни зимни на същата марка, с прапрадядото на Джимнито, минавам на едни други АТ, отново маркирани за зима, но с малко по добро представяне в кал. Все ме влече да се мятам по нивите- не мога да се отърва. Ходя и по планините през цялата година.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Всесезонни гуми ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: