Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
Предишната ми кола, Нисан Съни, 1,7Д, го карах с една мъртва клетка /твърдо късо/. Изчаквах да изключи подгрева и си палеше.
Това ми коства диоден блок и регулатора на генератора. И подставката, къде стоеше акумулатора. Защото останалите клетки поемаха много повече ток от нужното и вряха като тенджера на котлон.
Та, проблема си е твой, колата също.
Здравейте имам следният проблем акумулатора завърта стартера когато си поиска и понеже имам 2 когато прекъсне давам +от другия стартера си завърта нормално и двигателят пали,въпроса ми е дали акумулатор или стартер #-o

а пропо акумулатора е на 20г. мисля че не е сменян :yawinkle:
Ще пийна едно кафенце допълнително.
kozl - майстор
пон ное 10, 2025 3:55 amthekilerone1 написа:
Здравейте имам следният проблем акумулатора завърта стартера когато си поиска и понеже имам 2 когато прекъсне давам +от другия стартера си завърта нормално и двигателят пали,въпроса ми е дали акумулатор или стартер #-o

а пропо акумулатора е на 20г. мисля че не е сменян :yawinkle:
В раздела за Автомобили :?
С 2 акумулатора и вероятно единия е постоянно със скачен минус :?
Акумулатора не е сменян, значи е оригиналния и автомобилът и той е на 20 г. :roll:
:? :? :?
Статистически акумулаторът се скапва преди стартера.
Но акумулатор с характер, който ту иска, ту не иска не се вписва в статистиката.
Оно едно е да иска, а друго е дали може, а и като го направи това не доказва, че е искал :roll:
gogo7777 - майстор
Лош контакт при плюсовата клема на акумулатора.
:drinkers:
zz_stefanov - майстор
Карал съм 8 години с един акумулатор, но 20.
ESPACE - майстор
10 години ми е рекорда, че и продадох колата с него. :)

Тема "Проблем с акумулатора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: