Всички имаме коли, нали ?
ichoni - помощник
Започна да мига лампичката за зареждане на акумолатора, някой знае ли какъв е проблема. Става дума за РЕНО-19. Моля за вашият съвет
tysonlkr - специалист
Системата за зареждане на акумулатора при автомобила попринцип се състои от две основни части динамо и реле-регулатор. Най вероятно при теб проблем ти прави динамото :roll:
Възможните причини може да са: хлабав ремък (да се получава приплъзване); износени четки; някаде лоша връзка и т.н. :?
25th Hour - специалист
Лампата свети когато недозарежда, но и когато презарежда. При мен имаше 17,5 волта напрежение от алтернатора, което е фатално. И при двата случая се гледа по ред / в случая се кара от ефтино към по- скъпо/
1. Провери си масата на алтернатора- Възможно е да е изгнил или скъсан кабела, стотинки....
2. Четките аз мисля че сам можеш да си ги смениш, но всеки си има дарба и повечето ходят на майстор.
3. Пробил диоден блок- според модела е или вътре или отзад на алтернатора. така или иначе отваряш пак се сменят четките
4. Пробила намотка- сменя се алтернатора- тока си ходи където си иска вкл. и по корпуса на алтернатора.
5. Лагер на алтернатора- може да е един или повече- пиша го така защото ти си с рено, но друг може да е с друга кола.
От него трудно ще презарежда или недозарежда, но се открива лесно сменя се не толкова трудно и не струва майка си и баща си.

Ако е хлабав ремъка или влагата приплъзва не го коментирам, защото се оправя лесно, но аз се съмнявам че е от това.
ichoni - помощник
Благодаря за помоща, веднага ще се поразровя.Аз също се съмнявах в четките, искам и друго да уточня, лампата не мига постоянно, например сутрин мига, а вечер не. :shock:
25th Hour - специалист
Провери си замасяването на алтернатора. Не знам при Рено как е, но или има дебел кабел с обувка за маса или се ползва самото тяло и релсата на обтегача. Във втория случай не може да е от нея. После подред както съм описал горе. АКо имаш мултицет провери с него. Диодната плочка не би трябвало да позволява зареждане над 14,2 волта при форсиране на мотора и вкл. консуматори /парно, фарове.../ Ако зарежда повече от това значи е тя.

Ако не е нито един от тия симптоми може би са четките...
staho - напреднал
На повечето динама четките са направо на реле регулатора захванати(запоени) Ако са ти износени четките отиваш в най близкия магазин взимаш само две четки запояваш ги на мястото на старите и си готов.
vidrata - специален-специалист
Повечето съвети са безполезни според мен.90 % съм сигурен ,че ако пуснеш един кабел директно от акумулатора към динамото (+) ще се реши проблема.На 19 -ките не може да смениш само четки, абе може ама е доста трудно.Успех.
25th Hour - специалист
И ако алтернатора презарежда дали ще си изпържи цялото бушонно табло и всичко напред, което е ?
staho - напреднал
Възможно е да изгори всеки един консуматор ако презарежда зависи какво напрежение ще вдигне

Тема "Проблем със зареждането на акумолатора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: