Всички имаме коли, нали ?
Spokoiniq - майстор
Аз за зор-заман ситуации си поръчах от тези http://www.autosock.bg/gallery.html
И на първия сняг след като ми ги доставят ( по прогнози след новата година) ще тествам и ще докладвам.
докера - специалист
Galy написа:
Абе като закъсате някъде, газ до дупка...гумите загряват, стапят леда и захапвате здрава земя :-D
Или докато останат гумите във въздуха .... :-D
Майтапа на страна , но на няколко пъти , на заледен участък с наклон съм забоксувал , докато се изкачвам . Тогава изпускам гумите до 1,2-1,5 атм. и на полусъединител съм потеглял :wink:
alsted - майстор
Spokoiniq, аз лично имам резерви към тези "вериги", както относно ефективността им така и - трайността им :cool: . Все пак би било добре да ни информираш за резултата напролет. А цената каква им е?
Spokoiniq - майстор
140 кинта.Не е малко, но аз си падам по експериментите, ще видим
Spokoiniq написа:
140 кинта.Не е малко, но аз си падам по експериментите, ще видим
Тези текстилни вериги за оказаха много читави :thumbs:
rendo - специалист
По повод текстилните вериги - нов съвет от към еди н колега
"Като опре ножа до кокала - обличаш гумите с по една фанела -режеш ръкавите и действаш -па каквото стане"
И още една идея пак от един мързелив колега когато колата легне на снегът :lol:
"Винаги в багажника имам тубичка с вода - отварям капака - оставям я близо до двигателя пуша една цигара да се позагрееводата от топлината - поливам колкото да поразкисне и после действам"
eurogas - специалист
Чудесна тема, преди години карах задно предаване и винаги носех малко пепел от парното и една малка лопатка, много пъти ме е спасявала тази пепел, и на много колеги съм помогнал, дори закъсали рейсове съм вадил с тази вълшебна пепел.

При затъване в пресен сняг, спадането на движещите гуми спасява положението, само не правете грешката да ги спуснете прекалено много, при прекалено ниско налягане 0.5 атм и задно предаване, колата вече става неудържима към странично заднасяне, караш с 20-30 километра а задницата танцува и иска да излезе от пътя, затова спускането да е до 1.0 атм. максимум.
kretio74 - специалист
Galy написа:
Абе като закъсате някъде, газ до дупка...гумите загряват, стапят леда и захапвате здрава земя :-D
да бе да само леко отнемате газта и държите колата колкото се може на по ниски обороти една идея преди гаснене. и колкото и невероятно да е върви бавно но славно
ArturDent - Почти Безобиден
Горното се изпълява, като при една и съща скорост, на сняг се кара с една предавка по-нагоре - т.е. тръгвате на втора.....
Целта е - при подаване по-рязко на газ, гумите да не превъртат.
nivanov - специалист
Това със спускането на гумите е на 180 градуса както с физиката, така и с моя опит ... Зимата ти трябват по тесни гуми основно поради 2 причини: тежестта на колата се разпределя на по малка контактна площ (съответно има по голям натиск) и гумата, за да работи добре, трябва да успее да изхвърли през грайферите всичко по меко, докато стигне до стабилен терен. По широката гума по трудно се справя с това (материала има доста повече път за изминаване, докато се махне под нея).
Аз лично зимата карам с 2 до 3 размера по тесни гуми, отколкото летните, до сега не се е налагало да ме вадят от някъде, а съм планинско чедо ... ;-)

Тема "Хитринки при Затъване и Боксуване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: