Всички имаме коли, нали ?
докера - специалист
Абе и аз това се опитвах да кажа , ама темата отиде у батака - добавки, присадки , сегменти и т.н. :wink:
Направо го хвърлихте в тъча човека :-D
Johny - майстор
Междувременно човекът купи колата. Ускорява добре, но интересното е че първият път изпуши, когато натиснах педала по-силно. Тук някъде пишеше, че Ситроенът не пушел, но..... Гледахме моята кола - дизел на вече 20 000км. От щеката не духа, но при свалена капачка от отвора за заливане с масло - подухва. Явно това е нормално, защото двигателя е нов така да се каже. А при него щеката е изведена от същия отвор. Блгодаря на отзовалите се. Мисля, че темата може да продължи с мнения и коментари от собствен опит въобще за колите на старо. Ако излезе нещо интересно от експлотацията на този автомобил, ще пиша.
Бат Иво - специалист
Нормално е да духа от отвора на пръчката или отв.за наливане на масло!Казвасе картерен вятър.Всеки дизел като го настъпиш изпушва!Даже големите кубатури бензин изпушват при зор!
сола 180 - специалист
Къв зор бе Бат Иво?????
Ейййй в тая тема се начетох на бисери.... :lol: :lol: :lol:
Бат Иво - специалист
:lol: Ей брат! Така е израза . Пък ти го оцветявяй като бисер или диамант ако щеш :ka: Ми да ми не поадаш под деснио крак а тогис ще видиш що е зор! :-D
sek.1 - специалист
Всички дизели с роторна ГНП изпушват като ги настъпиш повече . Имам два броя единя е Ситроен ВХ 1.9 дизел с двегател XUD 9 който си подухва от пръчката за маслото и така е от както го имам вече 4 години преди него имах пак такъв 6 години който пак си подухваше от пръчката смених го само защото сегашния ми е комби. Никога и на двата не съм мерил дори от любопитство колко им е компресията и в най големите студове винаги са ми палили най много на третия оборот. Моите наблюдения са че тези двигатели почват да духат повече след около 300 000 километра моите и двата при мен са идвали вече на около 500 000 и при положение че не очакваш чудеса в максималната скорост на колата от атмосферен дизел без проблеми издържат до към 800 000 без основен ремонт. Другия ми дизел е пак френски Рено Еспейс 2.1 ТДИ и той е някъде над 300 000 и все още не духа от пръчката и капачката на маслото.
kokopi4a - специалист
Здравейте и от мен.Изчетах темата и виждам че има доста хора които разбират от дизел и такива които пишат без да са запознати с темата.Въпроса ми е за тези които наистина разбират от дизел. Какво ви е мнението за карането на дизелов двигател с отработено олио смесено с дизелово гориво?????
Бат Иво - специалист
Биодизел.Много распространено гориво в европа но не всеки дизел може да работи без проблем с него!По принцип закупен новият автомобил е описано с какво гориво може да се движи.Говоря за новите високо технологични дизели при които нее желателно да се правят експерименти!Най -малкото щото разликата в цената е 5-6 цента поне тук в Испания.Не си заслужава да броиш 40 000е. за авт.и да се скрънзиш за тази разлика.Колкото до някои стар 15-20 годишен дизел-ето http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=205025
сола 180 - специалист
Бат Иво написа:
Ми да ми не поадаш под деснио крак а тогис ще видиш що е зор! :-D
Тъй като те слушам си те представям около 100 кила, ама това не означава нищо.
Ако си гледал Ф1 там също не жалят болидите ама не излиза катран от зад.

Просто е смешно да казваш , че "пуши от зор" има си обяснение ама щом ти е кеф нека да е от "десния ти крак" Ха Ха.
housedoktor - майстор
Нормално е да духа от към картера в определени граници.Картера е затворено пространство и буталата при низходящо движение също правят компресия .Ако сегментите са износени компресията преминава и от горивната камера.Хубаво е първо да се провери вентилацията на картера .

Тема "Какво му е на дизеловия двигател?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: