• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
pavel6666 - напреднал
Поправям се.
СТЪКЛОВЛАКНЕСТА ФИЛТЪРНА ХАРТИЯ
горния пост не знам защо бях написал СТЪКЛОКЕРАМИЧНА
:irre: :wallbash:
stiv1961 - майстор
Моят е много елементарен-за Опел Астра 1.6i 94 г.Днес си го изработих.Профили от малък комарник/използват се в дограмаджийската сфера/с ъгли и гума.Самият филтър/пълнеж/ ми го даде приятел-военен.Метален е и е много фин.
mien - специалист
Chefo77 написа:
Колега, не се излагай с тази вата, тя е с ограничена пропускливост на вода и ще ти се запотяват прозорците като за световно!
От 2007г го ползвам този метод,досега никакви проблеми.При цена 45лв.за оригинален,за тези пари изкарвам повече от година.Лятото го сменям на две седмици,зимата на месец и половина.Изпълнява си задачката без грижи,мен ме устройва.
Chefo77 - майстор
Интересно - аз карам с един филтър по повече от година и нямам проблеми, каква ли е причината да се сменя лятото на 2 седмици...
mien - специалист
При мен вентилатора в купето винаги работи,може да е на първа степен,но работи.Така съм свикнал и ми е по комфортно.Лятно време поради многото прахуляк се зацапва по бързо,дори да е оригинален филтъра.Затова предпочитам по честа смяна.Дори да пропусна,не е проблем,но аз така си практикувам.

Така ми е удобно и не искам да ангажирам никой с моето мнение,исках само да ви покажа как съм си решил проблема с иначе скъпите филтри.
Chefo77 - майстор
Колега, като зная, че смяната на филтъра за купе на моята кола отнема 15-ина минути, които се прекарват в силно неестествена поза, и като зная че при доста коли положението е същото, не зная доколко е рентабилно откъм време и нерви най-вече тази операция да се извършва толкова често. Това е моята гледна точка, при теб вероятно смяната е много по-лесна.
Между другото, нормално ли е за две седмици да се пълни с прах, така ли е и при други със същия автомобил?
todortv - майстор
mien написа:

Така ми е удобно и не искам да ангажирам никой с моето мнение,исках само да ви покажа как съм си решил проблема с иначе скъпите филтри.
Аз съм решил проблема по същия начин и вече 2г. сеням ватата и съм доволен.Не съм забелязал по-голямо запотяване.
pavel6666 - напреднал
Все още не мога да намеря въпросната
стъкловлакнеста хартия.
Някакви идеи откъде може да се купи?
В интернет не можах да намеря информация.
kons - напреднал
И на мен ми се досвидяха 20-30лв за оригинален филтър и направих следното :

махнах пластмасовата решетка, седяща над оригиналния филтър от нагъната хартия, и за него залепих по крайщата с тиксо филтър за фритюрник с активен въглен, а върху цялата решетка нахлузих дамски чоропогащник, като в крайщата пак тиксо.

Сменям го на 3-4 месеца и съм доволен.
А каква мръстотия пада докато изпера чоропогащника, направо се плаша без филтър какво ще е.
Филтъра за фритюрник в практикер е 3-4лв, преди него изплозвах такъв за аспиратор, но при него липсва ефекта на активния въглен и се усещат доста силно миризмите от стари камиони или издухани дизелови двигатели...
  • 1
  • 2

Тема "Направи сам филтър за купе???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: