• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
eurogas - специалист
Колега, сменяй го максимално бързо ако може да минеш само с феродов диск, и не я карай повече така, за да не стане по-голяма беля, че после отиваш на двойни пари за излишни части, скоро го играх това упражнение, хем знам за какво става въпрос и пак се наиграх. :)
Chefo77 - майстор
Много се кефя така някой като препоръчва да се сменя само феродов диск ...
vyrhara - специалист
Може да се смени и само феродото- 8.50 са к-т двата диска+ нитчетата- общо 10- тина лв. за материали+ 20- тина лв за наковаването излиза за 30 лв чисто нов диск- основните пари са от кожодерите в сервиз, че се сваля кутията.
25th Hour - специалист
Ти сериозно ли.... тва да не е Лада...
stan_slav - специалист
Защо си мислите че само феродото се износва в феродовия диск. Колко случаи има на счупени пружини, разбита главинка и дори скъсана. Не случайно всички сериозни производители на съединители продават само и единствено комплекти. За наковаване пък на феродо при съвременен автомобил изобщо е излишно да се коментира. Резултата е обикновено два пъти да си платите при ония "кожодерите от сервизите" и пак да си купите комплект. Има една съвсем свежа тема на колега със сменен само феродов диск и проблеми след това.
eurogas - специалист
Разбира се че най-добре е да смениш целия комплект съединител, дори препоръчвам нова кола да си купиш от магазина, но само ако имаш достатъчно пари, иначе ако парите са проблем може и само феродо да наковеш, ако го направиш като хората ще караш без проблеми.

Скоро гледах точно такава случка с Голф, елитен монтьор кове феродов диск с ново феродо, клиента се беше пазарил за много ниска цена, и се наложило само феродото да сменят, за да му дойдат на цената която може да плати, това му се казва криза. :yawinkle:
Chefo77 - майстор
Ами тогава ебати монтьора, никой уважаващ себе си професионалист няма да се върже на въшльовщината на сульо и пульо. Ти ще сложиш втора употреба мембрани, ако някой ги иска, 'щото няма лев за нови? Или за теб е все тая, след като си плаща целия труд ...?
stan_slav - специалист
eurogas написа:
Разбира се че най-добре е да смениш целия комплект съединител, дори препоръчвам нова кола да си купиш от магазина, но само ако имаш достатъчно пари, иначе ако парите са проблем може и само феродо да наковеш, ако го направиш като хората ще караш без проблеми.

Скоро гледах точно такава случка с Голф, елитен монтьор кове феродов диск с ново феродо, клиента се беше пазарил за много ниска цена, и се наложило само феродото да сменят, за да му дойдат на цената която може да плати, това му се казва криза. :yawinkle:
На такива клиенти освен да им покажеш вратата друго не ти остава като възможност. В повечето случаи резултата след подобни експерименти са трагични. Клиента обаче не обяснява как е искал да мине тънко, а колко е смотан майстора. А кажат ли, че сестра ти е к...а , върви доказвай че нямаш сестра. :)
eurogas - специалист
Така е, лично аз не правя компромиси, но кризата кара хората да вършат глупости, това е факт, имам много примери. :rolleyes:
stan_slav - специалист
eurogas написа:
Така е, лично аз не правя компромиси, но кризата кара хората да вършат глупости, това е факт, имам много примери. :rolleyes:
Особено при теб колега - всеки се опитва да мине с обикновеничка уредба на кола, която е капризна и с газова инжекция. :)
  • 1
  • 2

Тема "относно голф 4?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: