• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
maxuel82 - специалист
Не те разбирам :? Вижда ти се евтино ли ! 100лв ! :shock: Както и да е !!! Днес момчето ми се обади и каза че главата е била зверски спукана !Аз естествено не повярвах и утре ще отида да ми поже къде и как е спукана !За лепенето ми каза 80лв. плюс 100-те лв за шлайфа свалянето напасването и монтирането на клапаните и смяната на гумичките ! Имат доста техника с цеха така че не ми се вярва да са измамници но все пак ще ида да видя къде е спукана :-D
ЧефоС - специалист
сола 180 написа:
Ей шегаджии......... Ааааааа вярно си се лъжете в тая тема......ама и си вервате.

Максуел-е да не вземеш да дадеш 100лв??????
Ако си съгласен идвам от село вземам главата - ремонт и т.н.
Връщам ти я ,пием малко бири(за моя сметка ест)
Монтираме, пак черпим и после то пълним резервоара и чао.
Ама ще ни похвалиш в НС. :lol: :lol: :lol:
Май и ти лъжеш. Ама и си вярваш. :lol: Интересно ми е как ще ремонтираш пукнатините?
stan_slav - специалист
Глава не се лепи, а се заварява и ако е зверски спукана номера няма как да мине с 80 лв. Иначе за 100 лв. да се свалят клапани да се надуе главата след това да се припаснат клапаните, да се сглобят и да се шлайфа е прилична цена стига да свършат всичките тези работи.
сола 180 - специалист
ЧефоС написа:
Май и ти лъжеш. Ама и си вярваш. :lol: Интересно ми е как ще ремонтираш пукнатините?
Абе заядливко, знам,че и идея си нямаш от устройство ,па камо ли от ремонт на автомобили ама както и да е.
Ами ще му оправя главата както ще я оправят във всеки сервиз(ако въобще се налага ремонт).Както и теб са те оправяли защото си иди.
Ама няма да ти кажа подробно защото ти всичко знаеш.Да не се повтаряме, нали?
ЧефоС - специалист
сола 180 написа:
... знам,че и идея си нямаш от устройство ,па камо ли от ремонт на автомобили ама както и да е.
Ами ще му оправя главата ...?
В стремежа си за изява ставаш арогантен. Не те знам на колко си години, но подобни приказки може да изрече само някой младеж. Който, като е научил кое е бутало, или колянов вал, вече доказва, че разбира от двигатели. Не мисля да ти доказвам точно на теб какво знам, и какво мога по темата. Ти, освен да следиш всеки мой пост, и да ми правиш апостроф , май за друго не ставаш. :lol: Съжалявам.
leonardo_vd - модератор
По-леко с личните нападки и спазвайте приличен тон. Да не хване катанец темата на момчето. Щом са казали че е спукана, нека му покажат къде и той да реши дали да я прави или да си купи друга 2-ра ръка.
maxuel82 - специалист
Главата се оказа наистина спукана само на едно мясно но е достатъчно ! Бяха белязали с маркер къде точно е спукана ! И момчето каза че не си заслужава да се заварява че от температурата на заварката ще отворят и другите пукнатини ! А и ремонта ще излезе по-скъп отколкото да си купя глава втора ръка !Даже вече намерих от едно браво което е скъсало ангренажен ремък ! 250лв оборудвана ! Само че с 3 подбити клапана ! Ще трябва да си напасвам моите клапани ! Напасваха се с паста и въртене нали ?? :?
stan_slav - специалист
Един съвет - подмени всички клапани. При този тип двигатели някой път клапаните не се кривят, но от удара в последствие има опасност от скъсване на клапан, който видимо не е бил крив. Все пак са 8 клапана а и тъкмо ше ги припаснеш всичките. А технологията е проста малко паста по работната площ на клапана и въртене с натиск докато се оформи матова писта на клапана и леглото.
ЧефоС - специалист
stan_slav написа:
...и въртене с натиск докато се оформи матова писта на клапана и леглото.
Има много технологии - с дрелка, с маткап, с абразивна паста с различна едрина на абразива, паста ГОИ, някои ползват и прах от стационарен шмиргел :x

Аз лично пасвам клапани БЕЗ натиск, на ръка. Каква паста ползвам, не е важно. Важно е да се получи, както и колегата казва, матова повърхност на контактните повърхнини. Ширината им зависи от доста фактори, но колкото е по-тясна, е по-добре. За добре напасван клапан към седлото смятам този, при който клапана, оставен на собствената си тежест, и залят с газ за осветление, няма теч през него.

Второ правило, което спазвам, е следното. Регулирането на хлабината да е на горната граница на допуските. Защото с времето клапана и седлото "се сработват" и хлабината намалява.

Не знам дали съм прав - нека сола 180 да каже като специалист. Просто толкова си разбирам. :?
maxuel82 - специалист
ЧефоС написа:



Каква паста ползвам, не е важно. Важно е да се получи, както и колегата казва, матова повърхност на контактните повърхнини. За добре напасван клапан към седлото смятам този, при който клапана, оставен на собствената си тежест, и залят с газ за осветление, няма теч през него.
Благодаря за съвета ! За пастата- каква е :? защото пасти много и не всяка дава желаните разултати !Най-добре е нещо изпитано,от което сте доволни ! Наистина ли е възможно толкова добре да се пасне че без пружината да няма теч :? Моите като свалих главата и ги пробвах даже и с пружините пак си изтече водата ! Лошото е че има много малко място над клапана което да се напълни - т.е. няма горивна камера ама ще го мъча някак :idea: Клапани мисля да си сложа моите от спуканата глава ,само ще ги припасна ,защото знам от познати че нови клапани(от магазина) не е за предпочитане да се слагат щото са менте ! :-D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Тема "Шлайф база в Пловдив - къде ???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: