• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
сола 180 - специалист
Като за Фиатчето топмастера ще свърши работа. :lol: :lol: :lol:
Шегувам се, не знам.Аз ползвам един стар руски.
stan_slav - специалист
Ако при стайна температура не излезе нищо може да се загрее до по-висока температура. Не знам защо колегата сола реши че 90 градуса е достатъчна температура за проба. Главата в зоната на горивните камери се загрява до доста по-висока температура. До сега и при нормална външна темепратура при 8-9 атмосфери не се е получавала издънка. Ако смяташ е петичките да ги стягаш по учебник ще ти трябват два динамометрични ключа, защото големите които се изпозлват за стягане на глава започват от 40 Нм.
maxuel82 - специалист
Колко време трябва да се задържи течността върху клапаните когато са без пружини !Питам защото днес направих следното :arrow: измих главата и изчистих клапаните от нагара , сложих си ги по местата без да слагам пружините и налях нафта над клапаните !Нафтата се задържа около 15-20 мин. над клапаните преди да изчезне (изтече) !Нормално ли е :? или ще трябва да се напасват !
ЧефоС - специалист
maxuel82 написа:
...Нафтата се задържа около 15-20 мин. над клапаните преди да изчезне (изтече) !Нормално ли е :? или ще трябва да се напасват !
Грешка! По-нагоре казах ГАЗ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ, а не нафта. Ако сложиш газ, ще изтече за секунди.

Задължително е напасване. И трябва газта да се задържа напълно, или съвсеееем леко пропускане. Вижда се в смукателните и изпускателни отвори.

Започва се с паста №200, след това с 400, после по-голям номер. Завършва се с паста ГОИ, ако имаш, или с диамантена 3200. Това е за перфектно напасване. Но едва ли го правят във всеки серви :? За себе си аз така ги правя.
stan_slav - специалист
Това си е излишно престараване. Минаваш си ги един път с по-финна паста и си готов.
maxuel82 - специалист
Днес питах в три магазина за авточасти за паста за шлайфане на клапани и така и неможах да намеря :shock: ! Някакви предположения къде се продава :-D Утре ще ида и до Евро07 да проверя !
ЧефоС - специалист
stan_slav написа:
Това си е излишно престараване. Минаваш си ги един път с по-финна паста и си готов.
Може и да си прав. Зависи от пораженията. Просто споделих моя опит.

Иначе, да се отбие номера, става. Това ми звучи, като отидеш да те подстрижат, да вземат колкото може по-малко коса. За да може след месец пак да отидеш на подстригване. :lol: Може да не е най-удачния пример, де.
stan_slav - специалист
ЧефоС написа:
stan_slav написа:
Това си е излишно престараване. Минаваш си ги един път с по-финна паста и си готов.
Може и да си прав. Зависи от пораженията. Просто споделих моя опит.
Когато пораженията са големи се райбероват леглата, могат даже и да се подменят, клапаните също могат да се шлайфат на специална машина или по-добрия вариант е да се подменят предвид цените им за масовите модели.

Колега maxuel82 в Евро 07 е излишно да ходиш - нямат. Провери в някой магазин за части за бившите соц. возила, аз от такъв магазин си купувам руска паста и върши чудесна работа.
сола 180 - специалист
stan_slav написа:
Не знам защо колегата сола реши че 90 градуса е достатъчна температура за проба.
Момче продължаваш да се ядеш ама пак не си прав.
Ами какво според теб , че се случи с водата след 90 градуса???????????
И пак прочети, казах , че съм виждал как се прави(както и ти ), а не , че аз го правя.Хора си има за всичко.

Ето тоя е от "некривящите се"

Прикачен файл

27032011142.jpg
maxuel82 - специалист
Главата е вече купена :-D =D> ! Сега ще я разглобя и ще почна с напасването на клапаните ! Но преди това ще я "надуя" за всеки случай да видя дали не е спукана ! Днес ще пообиколя и за динамометричен ключ !!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Шлайф база в Пловдив - къде ???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: