Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
Колегата "рашкета" явно не познава форума на Рено, за да говори така.

Колегата, задал въпроса, повече не се е вяснал, за да се разбере развитието на проблема.
Когато се търси помощ, мисля, че е правилно да се споделя резултата.
gtg1977 - специалист
Благодаря на всички.Проблемът се оправи.Ходих в сервиз.Там ми казаха,че колата си е много добре.Просто когато е студено,да подгрявам два пъти.И наистина :supz: -пали.
kuger - майстор
gtg1977 написа:
Благодаря на всички.Проблемът се оправи.Ходих в сервиз.Там ми казаха,че колата си е много добре.Просто когато е студено,да подгрявам два пъти.И наистина :supz: -пали.
Не съм съгласен, не е нормално.Аз също съм с дизел, също Рено, и да не дърпам дявола за опашката, при мен това го няма. Колата е дърта, но като всичко е в ред, пали от раз.
Мисля, че е време да смениш сервиза.
velsi - Почетен майстор
Може да ти е прецакан термодатчика, който подава сигнал на релето за подгряване колко време да работят свещите. Нормално е с годините съпротивлението му да се промени и да не реагира адекватно на температурата.
LazarGanev - "Велик майстор"
LazarGanev написа:
Ами - пробвай. Повтори няколко пъти подгряването и чак след това завърти стартера.
Бивш собственик на 2бр от един от най-добрите дизели на Рено - 2068 кубика :wink:
kuger - майстор
Колега, би ли пояснил как точно си провери свещите? Как в сервиза направиха диагностика?
Ако не знаеш, казвам, Рено без специална техника не се диагностицира.
Закачиха ли колата на "клип"? Ако си се примирил, твоя си работа, мен лично такива "дреболии" ме дразнят много.
ArturDent - Почти Безобиден
gtg1977 написа:
Просто когато е студено,да подгрявам два пъти.
На тия от сервиза им тегли една ...
Мислиш ли че инженера, който е направил колата е проектирал така?
И всички коли като твоята трябва при студено време да подгряват два пъти?

П.П. Подгряването не спира след като ти изгасне лампичката, а продължава до достигане на температурата. Лампичката показва, че можеш да запалиш, макар и с по-студена нафта.
gtg1977 - специалист
Свещите ги проверих,като ги смъквах една по една и с едно кабелче ги допирах до акумулатора/плюс и минус/.Всички се зачервяваха от върха надолу за еднакво време.Колкото до сервиза-там незнам какво са правили,но ми казаха,че колата си е наред. :ka:
kuger - майстор
gtg1977 написа:
Свещите ги проверих,като ги смъквах една по една и с едно кабелче ги допирах до акумулатора/плюс и минус/.Всички се зачервяваха от върха надолу за еднакво време.Колкото до сервиза-там незнам какво са правили,но ми казаха,че колата си е наред. :ka:
До тук добре! Свещите работят. Трябва, обаче, както са си на място, да провериш дали се захранват от релето. Не съм много сигурен /на моята се хранят по два кабела-две по две-1 и 3;
2 и 4/ при теб как е, но то се вижда. Мериш за наличие на напрежение върху свещите. Ако и тук е добре, остава датчик за температурата на двигателя. Ако не, реле, кабели от реле до свещи.
Кеф е да разчиташ на колата си!

Малко OFF: На моята, вътре в релето за подгрев, беше се прекъснала една от бобинките на реленцата /три броя/, никакъв сервиз не го откри проблема, релето за смяна и толкова, реших си го сам.
gtg1977 - специалист
Рено Меган Сценик 1.9 DTI 98г. 98коня.Къде се намира релето за подгряване на свещите.

Тема "проблем с паленто на рено сценик" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: