Всички имаме коли, нали ?
Преди 3 седмимици смених клапана на газовата-карам Хонда Сивик D15Z8,ГУ-Ловато ,изпарител Романо,поставяни в Италия .Да ама оттогава разхода скочи на 10 л.при положение ,че преди не надминаваше 7 прикаране на студено или климатик.Тогава смениха и стъковото моторче с друго такова-употребявано.Не знам сега дали разхода скочи от него или изпарителя е за смяна-навъртял е около 70 хил.км.Дайте мнения! В сервиза ме уверяваха че много файда от стъпковото нямало и може без него,ама аз предпочетох да си го има и сега не знам какво да правя.
Благодаря предварително/>!/>
dyaneff - майстор
Стъпковото моторче е от инсталацията на газовата, или от инсталацията на автомобила.
dyaneff написа:
Стъпковото моторче е от инсталацията на газовата, или от инсталацията на автомобила.
От инсталацията на газовата е !
zmiori - специалист
Колега ти имаш 2 поколение АГУ тоес ламбда контрол /ЛК/. Този ЛК е свързан с ламбда сондата /ЛС/ и взима данни от нея за да коригира сместа. Ако ламбда сондата ти е в кондиция тогава и ЛК ще работи читаво ако е станала мудна /ЛС/ тогава и ЛК няма да работи добре тоест вдига разхода. Такаче правилно са ти казали че може и без стъпковото моторче /слага се обикновен ръчен дросел /врътката на маркуча/ на мястото на стъпковото моторче//.
Това обаче няма да стане от раз а постепенно ще започне да вдига разхода.
При теб доколкото разбирам /от описаниетоти/ е станало рязко. Може и от мембрани на изпарителя дае може и новия клапан да изпуска леко.
Защо ти смениха стъпковия мотор може и той да прави мискенлъци? Ако не може да притваря добре този "новия" / стар/?
Затова сложи един ръчен а този само го отмести настрани нека да си мандахерца буталцети нагоре надолу. Засечи няколко зареждания и ще прецениш тогава.
Успех.
Стъпковото го смениха защото даде фира-при превключване от бензин на газ колата изгасваше.Утре ще сложа дросел, а другата седмица ще сменя и мембраните.Защо обаче казваш че постепенно ще вдигне разхода,не трябва ли да е обратно?
zmiori - специалист
До сега не съм чул някой да се похвали че като му е станала мудна ЛС и му е паднал разхода. Обикновенно ЛС като умира започеа да генерира по ниско напрежение което отговаря на по бедна смес от там и ЛК "отваря" повече степ мотора, колата почва да върви /май/ малко повече за сметка на по големия разход.
Това го разбрах-въпроса е какво следва-нови ЛС и изпарител или само ЛС -и какво да направя за да постигна предишния разход?
zmiori - специалист
На този отговор едно значен отговор няма. Аз бих започнал по метода на елиминирането от наи евтиното към по скъпото. 1. ръчен дросел 2-3 лева. /две три засичания/
След това 2. мембрани и гумички на клапаните вътре в изпарителя 18-20 лв./пак така/
3. ЛС едно жилна 40/50 лева.
И без това стъпка 2 трябва да я направиш при тия км.
Благодаря за съвета,а какво означава едножилна ЛС-от моята май излизат 4 жици(кабели)
zmiori - специалист
Ами ти сам си си отговорил. По-старите ЛС са с една жица /наи евтини са/. Има с 3 и със 4.

Тема "Увеличен разход на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: