• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
hidrazin - майстор
Ако е имало нужда от нея, производителите на масла щяха да си слагат в маслата или производителя на мотора щеше да я е препоръчал.
:partyman:
jekasus - майстор
hidrazin написа:
Ако е имало нужда от нея, производителите на масла щяха да си слагат в маслата или производителя на мотора щеше да я е препоръчал.
:partyman:
Ако я слагат или препоръчват ,значи ще сменяме по-рядко маслото, което означава па-малко печалби за производители :-D
Хич не знам дали има ползи от тия добавки :-D
VLADO66 - майстор
А още по-малко произмодителите на коли имат сметка от по-голям ресурс.Мина мремето на Мерцедес 123
На какъв принцип работи добавката от темата. Как действа дуралюб Diesel HD ?
Сузи - специалист
VLADO66 написа:
А още по-малко произмодителите на коли имат сметка от по-голям ресурс.Мина мремето на Мерцедес 123
Вярно 100 %

Дано си технически грамотен,пише си как действа добавката дуралюб :
КАК ДЕЙСТВА
ДУРА ЛЮБ с SR3?
Ето как изглежда механизмът на износване при граничното триене: микронеравностите разкъсват масления слой, сблъскват се и се разрушават, като отделят локална топлина.



С ДУРА ЛЮБ с SR3 картината e коренно различна. Компонентът SR3 взаимодейства с атомите от повърхностния метален слой. Заедно с положително заредените протони на атомното ядро, се създава силно магнитно миниполе, под чието въздействие, съчетано с локалната топлина, микронеравностите се нагряват, размекват и деформират по посока на приложеното усилие. Това намалява разрушаването на слоя, изглажда го и рязко увеличава контактната площ на триене.
Компонентът SR3 поддържа положителен йонен заряд, което осигурява силен прилепващ ефект на смазката към повърхностите. Това неимоверно облекчава “студения” и “сух” старт. И още ­ SR3 вгражда циркулиращите с маслото атоми на сярата, въглерода, хрома, никела и др. в деформираната от топлината кристална решетка. Доказано е, че с ДУРА ЛЮБ в аварийни ситуации двигателят може да работи известно време със силно оводнено масло или дори без масло, без това да бъде фатално за лагерите на коляновия вал.
Получената повърхностна структура е една нова легирана сплав с твърдост по-висока от тази на основния метал и с изключително нисък коефициент на триене. Ето как изглеждат триещите се повърхности без наличие на ДУРА ЛЮБ в маслото (D) и с наличие на ДУРА ЛЮБ в маслото (Е):

от сайта им. Да ти повиши компресията,трудна работа. Пробвай със сигурност няма добавка която да я понижи.
Събирай пари за ремонт,че там няма да минеш с 100 лв.
Сегменти 80-90 лв + шлаиф още толкова + труд ... минимум 250-350 лв
VLADO66 - майстор
Ако ще ползвам някаква по специална добавка бих избрал нещо което има сертификати и е минало през ТЮФ като Хадо или STP
На какъв принцип действат тези две добавки ?
Тани - модератор
Дежавю:

viewtopic.php?p=519941#p519941


Правя ви евала за сценката, която разигравате отново, но не на нас тези! Е как пък спомене ли се Дурак любимый и се появявате в комплект да си обяснявате колко е добра дабавката , как да различаваме оригинала и как всичко останало е боклук!

search.php?author_id=62815&sr=posts
Е хайде СТИГА!!

Смятам, че темата се изчерпа!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Ползвали ли сте добавката на Дуралюб България Diesel HD ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: